• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 14:58
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 16:10

Detail zákazky Z20244653

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 14:58
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 16:10

Základné údaje

Z20244653

OF-289608

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397502

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50419439

DataSquare s.r.o.

Matúškovo 103, Matúškovo, 92501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

značky a označovacie prvky

reflexná tabuľka, samolepky

  • 44423400-5 - Značky a súvisiace prvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SAMOLEPKY rýchlostné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
samolepka rýchlosti 100km/h, 19cm priemer ks 88
samolepka rýchlosti 85km/h, 15cm priemer ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
k položke č. 3) Obmedzenie rýchlosti – 85 km/hod retroreflexné
 2. Tabuľka ADR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ADR tabuľa 40x30 cm, označenie prepravovanej látky 33/1863 ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ADR tabuľa 40x30 cm, označenie prepravovanej látky 33/1863 označuje prepravu leteckého petroleja
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena konečná vrátane dopravy
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúr. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

21.06.2024 14:53 — 12.07.2024 14:53

200,00 ks

862,90

719,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2024 14:54

14.06.2024 14:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 15:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 98
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2024 20:34 - Vstupná ponuka 862,90 € Cena s DPH
14.06.2024 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 814,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS