00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Nákup a dodanie kancelárskych stoličiek a rokovacích stoličiek
kancelárske stoličky, rokovacie stoličky
Tovar, Služba
1. Rokovacia stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Ergonomická rokovacia stolička (napr. referenčný model Merens Meeting) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
celková výška | 90 cm ± 5% |
šírka | 48 cm ± 5% |
šírka vrátane područiek | 60 cm ± 5% |
hĺbka sedáku | 50 cm ± 5% |
výška sedáku | 44 cm ± 5% |
nosnosť | min. 120 kg |
konštrukcia | odolná zváraná konštrukcia, čierna kostra |
sedák | čalúnený |
opierka rúk | čierne PVC |
operadlo | samonosná sieťovina čiernej farby |
čalúnenie | textil, farebné prevedenie: čierna |
2. Kancelárska stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska ergonomická stolička (napr. referenčný model Office Pro Merens) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
celková výška | 116 cm ± 5% až 127 cm ± 5% |
šírka | 50 cm ± 5% |
šírka s bočnými opierkami | 68 cm ± 5% |
hĺbka sedáku | 51 až 56 cm ± 5% |
výška sedáku | 49 cm ± 5% |
nosnosť | min. 120 kg |
konštrukcia podnože | plastový príp. oceľový kríž čierny s kolieskami |
mechanika | menenie polôh sedáka aj opierky hlavy |
operadlo | sieťovaný vzdušný materiál, čierna farba |
bedrová opierka | áno |
hlavová opierka | áno, výškovo nastaviteľná |
sedák | výškovo/hĺbkovo nastaviteľný, čalúnený čierny |
podrúčky | áno, výškovo nastaviteľné |
čalúnenie | textil, farebné prevedenie: čierna |
Názov |
1. V cene celkom musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie Kúpnej zmluvy ako napr. balné, doprava, vykládka tovaru v sídle Odberateľa a pod.. Miestom dodania je Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, Bratislava. |
2. Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, technická špecifikácia tovaru na posúdenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, fotografie tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
3. Dodávateľ je oprávnený dodať Objednávateľovi odsúhlasený tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto Kúpnej zmluvy aj postupným plnením, po častiach. V prípade, ak Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar podľa tejto Kúpnej zmluvy postupným plnením, po častiach, podpíšu predávajúci a kupujúci samostatný Preberací protokol vo vzťahu ku každému čiastočnému plneniu podľa tejto Kúpnej zmluvy, pričom každé čiastočné plnenie môže byť fakturované samostatne a jeho podkladom je samostatný Preberací protokol. Odberateľ požaduje dodanie celého predmetu zákazky najneskôr do 31.07.2024. |
4. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (montážny/záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. |
5. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť a svojim podpisom na dodacom liste/preberacom protokole túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste/preberacom protokole, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste/preberacom protokole. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa. |
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
8. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
10. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list/preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľov. |
11. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
12. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Kúpnej zmluvy dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republike a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy. |
15. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
16. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
17. Pri plnení tejto Kúpnej zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právnej predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ podpisom tejto Kúpnej zmluvy vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahu porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať. |
18. V prípade, keď sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Kúpnej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Kúpnej zmluvy, ak nebolo dohodnuté inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.06.2024 08:00 — 31.07.2024 15:00
1,00 celok
27 948,70
23 290,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2024 14:46
18.06.2024 09:00
18.06.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2024 15:11 - Vstupná ponuka | 27 285,60 | € | Cena s DPH |
18.06.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: