37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač publikácie - Kultúrne dejiny 1/2024
tlačiarenské služby
Služba
1. Tlač publikácie - Kultúrne dejiny 1/2024
|
|
---|---|
Funkcia |
publikácia pre VŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač publikácie - Kultúrne dejiny 1/2024 | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | 160 x 230 mm |
Väzba | lepená V2 |
Náklad | 80 ks |
Počet strán celkom | 132 |
- z toho farebných | - |
čísla strán v pdf. | |
Papier vnútro | 80g/m2, ofset 1+1 |
Farebnosť obálka | 4 + 4 |
Papier obálka | 250 g/m2, natieraný lesklý |
Povrchová úprava | lamino lesklé 1 + 0 |
Potrebná grafická úprava | nie |
Dodané podklady | pdf. |
Balenie | |
Iné | P r e d l o ž i ť - nátlačok strán s obrázkami a grafmi: 9, 10, 13, 71, 72, 75, 129 pred tlačou |
Termín dodania | 10 kalendárnych dní od dodania tlačových podkladov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz). |
Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
FAKTURÁCIA |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o l e h o t e p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane n e d o d a n i a predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy , je p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Hrabovská cesta 1B, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
24.06.2024 07:00 — 28.06.2024 12:00
1,00 súbor definovaných služieb
176,00
176,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2024 14:03
14.06.2024 14:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2024 17:50 - Vstupná ponuka | 176,00 | € | Cena bez DPH |
14.06.2024 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 97,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: