• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2024 13:18
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2024 15:15

Detail zákazky Z20244640

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2024 13:18
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2024 15:15

Základné údaje

Z20244640

OF-289576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9403022

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie tonerov a spotrebného materiálu

Nákup tonerových náplní, spotrebného materiálu k tonerom

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie tonerov
Funkcia
Originálne tonery a spotrebný materiál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Konica Minolta Azúrový  TN626C H Bizhub c 450i katalógové číslo  ACV145H ks 65
Toner Konica Minolta  Čierny TN626K Bizhub c 450i katalógové číslo ACV1150 ks 210
Toner Konica Minolta Magenta TN626M Bizhub c 450i  katalógové číslo ACV1350 ks 65
Toner Konica Minolta Žltý TN626Y H  Bizhub c 450i katalógové číslo ACV125H ks 65
WX-107- odpadová nádoba pre Konica  Minolta Bizhub c450i katalógové číslo AAVAWY1 ks 20
Toner Konica Minolta TN514K čierny  c458i katalógové číslo A9E8150 ks 50
Toner Konica Minolta TN514Y žltý c458i katalógové číslo A9E8250 ks 20
Toner Konica Minolta TN514M purpurový c458i katalógové číslo A9E8350 ks 20
Toner Konica Minolta TN514C azúrový c458i katalógové číslo A9E8450 ks 20
WX 103 odpadová nádoba pre Konica Minolta c458i katalógové číslo A4NNWY1, A4NNWY3, A4NNWY4 ks 10
Toner Canon 067 BK čierny (1350 strán) katalógové číslo 5102C002 ks 150
Toner Canon 067  C azúrový (1250 strán) katalógové číslo 5101C002 ks 60
Toner Canon 067 M purpurový, (1250 strán) katalógové číslo 5100C002 ks 60
Toner Canon 067 Y  žltý (1250 strán)  katalógové číslo 5099C002 ks 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Plnenie predmetu zákazky
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo „tovar“). Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky dohodnutú cenu.
2. Zmluva má charakter rámcovej dohody (ďalej len "rámcová dohoda"), t. j. uvedené celkové množstvá tovarov, sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie alebo väčšie množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit rámcovej dohody nesmie byť prekročený (súčin predpokladaného množstva a jednotkovej ceny s DPH)
3. Rámcová dohoda bude platná a účinná 12 mesiacov odo dňa je uzatvorenia, alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
4. Objednávateľ definuje Dodávateľovi jednotlivé požadované tovary  v čiastkových objednávkach zaslaných e-mailom.
5. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla Objednávateľa, jeho vyložením na určenom mieste (vrátane  vynášky do budovy), ak aj odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene predloženej Dodávateľom.
6. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto rámcovej dohody. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu.  Pri dodaní tovaru Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi dodací list.
7. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe dodacieho listu. Vzniknuté vady je Dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby najneskôr do 30 kalendárnych dní od Objednávateľovho nahlásenia (nahlasovanie porúch: 24 hodín/7 dní v týždni) .
8. Zmluvné strany si do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo Objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú Dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi Objednávateľ Dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody.
9. Dodávateľ dodá tovar do troch pracovných dní od prijatia e-mailovej objednávky. Za pracovný deň sa považujú dni pondelok - piatok od 8:00 do 16:00 hod. Za pracovný deň sa nepovažuje štátny sviatok.
II. Cena
1. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (ďalej tiež „zmluvná cena“). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva a jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky.
2. Dodávateľ predloží do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny uvedené v rozpočte sú záväzné pre Dodávateľa počas celého trvania rámcovej dohody. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
3. V prípade, že Dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po podpise rámcovej dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH.
5. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch ak nadobudne tovar v tuzemsku z iného členského štátu.
III. Požiadavky na  tovar
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný  na vyžiadanie preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky do dvoch pracovných dní od výzvy Objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2. Tovar musí byť bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť zmluvnú cenu za riadne nedodaný tovar.
3. Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
4. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach.
5. Za originálny toner/náplň alebo ekvivalent v zmysle špecifikácie predmetu zákazky sa nepovažuje toner/náplň, pri ktorej sa využije použitá (vyprázdnená) originálna tonerová plastová tonerová kazeta (pôvodne vyrobená a certifikovaná výrobcami), pričom táto pôvodná vyprázdnená originálna plastová tonerová kazeta je zbavená pôvodného originálneho čipu zabezpečujúceho identifikáciu toneru tlačiarňou a ktorá sa naplní obsahom. V tomto prípade ani ekvivalent nemôže byť recyklovaný, repasovaný alebo renovovaný.
6. Originálne tonerové kazety musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu HEWLETT PACKARD, KONICA MINOLTA, KYOCERA, OKI, TOSHIBA, RICOH, PANASONIC, LEXMARK, Epson, Canon.
7. Originálne tonerové kazety a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
8. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru Objednávateľom na dohodnutom mieste dodania tovaru, odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe Objednávateľa, ak takú Objednávateľ určil a Dodávateľovi preukázateľne oznámil.
9. Nepredloženie tovaru v originálnom obale, nespĺňajúce požiadavky na tovar, v lehote dodania tovaru alebo v dodatočnej lehote poskytnutej Objednávateľom, považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
IV. Pokuty vyplývajúce z rámcovej dohody
1. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody bude Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku nutnosti opakovania vyhlásenia zákazky z dôvodu nedodania požadovaného tovaru Dodávateľom, ktorý nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa.
2. Pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve.
3. Uplatnením pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, ani nárok Objednávateľa na odstúpenie od rámcovej dohody.
V. Odstúpenie od rámcovej dohody
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, keď Dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností Dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie Dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa rámcovej dohody, nesplnenie povinností Dodávateľa podľa rámcovej dohody.  Odstúpenie od rámcovej dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody druhej zmluvnej strane.
2. Oprávnenie odstúpiť od rámcovej dohody podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPEP“) týmto nie je dotknuté.
VI. Fakturácia
1. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa.
2. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo Objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú Dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi Objednávateľ Dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody.
3. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a v súlade s OPEP. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená príloha t. j. fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom Objednávateľa, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu.
5. Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do dvoch pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V takomto prípade Objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
6. V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento Dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369 a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
VII. Osobitné ustanovenia
1. V prípade, že Dodávateľ nedodá tovary podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky v požadovanej kvalite (originály), čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení, ktoré vlastní Objednávateľ, Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia, ktoré vzniklo dodaním tovaru, ktorý nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu.
Poskytovateľ sa zaväzuje dodávať tovar so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie, ktorý spĺňa Európsku enviromentálnu značku “Enviromentálna značka EÚ” podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 66/2010 o environmentálnej značke EÚ

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1 Stromová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.06.2024 13:21 — 19.06.2025 13:21

1,00 sada

59 901,60

49 918,00

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2024 13:24

17.06.2024 13:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2024 13:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 73
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2024 14:52 - Vstupná ponuka 59 901,60 € Cena s DPH
13.06.2024 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka 59 899,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS