Z20244639
OF-289671
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Oprava a preventívna údržba fotokopírovacích zariadení KYOCERA
servis, preventívna údržba, fotokopírovací stroj, KYOCERA,
Služba, Tovar
1. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera TASKalfa 3011i
|
|
---|---|
Funkcia |
diagnostika poruchy |
nepravidelný servis |
oprava poruchy |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesto plnenia | 46. krídlo Kuchyňa |
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom | |
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom. | |
Uplatnenie reklamácie opravy | do 48 hod. |
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom: | |
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce (1 normohodina / cena prace v EUR bez DPH), mimo sobôt nediel a sviatkov. | 1 normohodina cena s DPH |
- cena za dopravu zo sídla zhotoviteľa do miesta Kuchyňa a z miesta Kuchyňa do miesta zhotoviteľa | cena s DPH |
Názov |
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu. |
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky KYOCERA. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis s uvedením náhradných dielov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy. |
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia. |
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) na základe objednávky objednávateľa. |
Po prevzatí prístrojov, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických, elektrikárskych, prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka. |
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dieľov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj údaje o použitom materiáli. |
Požadovaná splatnosť faktúry je 30 dní. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
19.06.2024 13:18 — 31.12.2024 13:18
1,00 zákazka
1 000,00
114,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2024 13:22
17.06.2024 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: