Z20244617
OF-289079
zrušená
17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
Batériový vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu
vŕtačka, vŕtací systém, pílka, ortopédia, traumatológia
Tovar, Služba
1. Batériový vŕtací systém pre ortopédiu a traumatológiu - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny systém pre operácie malých a veľkých kostí v ortopédií a traumatológii |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vŕtací systém - vŕtačka, Vŕtačka modulárny motor | ks | 1 | ||
Maximálna rýchlosť | ot/min | 1 500 | ||
Frézovanie 3:1 maximálna rýchlosť | ot/min | 500 | ||
Oscilačné vŕtanie rýchlosť | ot/min | 750 | ||
Oscilačné vŕtanie - rozsah | ° | 0 -270 ° | ||
Váha modulárneho motora | g | 750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plynulé ovládanie rýchlosti stisnutím spúšte | áno |
Prepínanie režimov jednou rukou | áno |
Možnosť pripojenia rôznych nadstavcov | áno |
Rýchla výmena príslušenstva | áno |
Ochrana pred vniknutím kvapaliny | IPX6, IPX8, IPX9 |
Li-on batéria | 2 ks |
Kapacita batérie | Min. 2 300 mAh |
Výkon batérie | 250 W |
Váha batérie | Max 500 g |
Doba nepretržitého výkonu | Min. 50 min |
Doba nabíjania | Max. 15 min |
Ochrana voči prehriatiu | áno |
Autoklávovateľné | áno |
Nabíjacia stanica pre Li-on batérie – 1 ks | S možnosťou nabíjania 4 batérii súčasne |
Príslušenstvo: | Jacobs skľučovadlo veľké s kľúčikom – 1 ks Pre uchytenie rotačných predmetov do ø 6,5 mm |
Príslušenstvo: | Rýchlospojka na vrtáky s plôškou – 1 ks |
Príslušenstvo: | Reamer 3:1 AO – 1 ks |
Príslušenstvo: | Reamer 3:1 Zimmer/ Hudson – 1 ks |
Príslušenstvo: | Zavádzače na K-drôt pre ø od 0,7 do 4,0 mm – 1 ks |
Príslušenstvo: | Nastavec sagitálnej pílky pre malé kosti – 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov. |
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení. |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, v prvotriednej kvalite, v bezchybnom vyhotovení, nové, nepoužívané, nerepasované |
Požaduje sa dodanie do 12 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "prístroje") komplexnú záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy bol prístroj uvedený do prevádzky. Uvedenie prístroja do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny prístroja vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na prístroji za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií prístroja. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
- oprava vád a porúch prístroja , t.j. uvedenie prístroja do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok , ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom v predpísanom rozsahu a intervale. |
- dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke prístrojov |
- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie prístroja v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom/českom jazyku. |
Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
Ponuka predložená dodávateľom musí obsahovať cenu vrátane DPH aj cenu bez DPH |
Záručný autorizovaný servis a údržba |
Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu. |
Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. §524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu a bez súhlasu dlžníka nie je oprávnený urobiť akúkoľvek zmenu na strane zmluvných strán. |
Predávajúci sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia. |
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru (návod na použitie prístroja v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), preberací protokol, inštalačný protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja, zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná, 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
21.06.2024 07:30 — 13.09.2024 14:00
1,00 celok
20 650,82
20 650,82
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.06.2024 10:27
18.06.2024 10:30
18.06.2024 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2024 18:20 - Vstupná ponuka | 20 650,82 | € | Cena bez DPH |
11.06.2024 18:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 650,82 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: