• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 12:50

Detail zákazky Z20244609

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 12:50

Základné údaje

Z20244609

OF-289545

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397467

Objednávateľ

00603406

Mestská časť Bratislava - Dúbravka

Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK

Dodávateľ

36325074

AUTOŠTÝL, a.s.

Trenčianska Turná 1030, Trenčianska Turná, 91321, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie nového motorového vozidla Dacia Jogger alebo ekvivalent

osobné motorové vozidlo, osobný automobil

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové osobné motorové vozidlo Dacia Jogger alebo ekvivalent
Funkcia
Dodanie jedného nového motorového vozidla na prepravu osôb a tovaru na pozemných komunikáciách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet vozidiel kus 1
Objem motora cm3 990 1050
Výkon motora kW 75 95
Celková dĺžka vozidla mm 4500 4700
Výška nezaťaženého vozidla mm 1690
Svetlá výška mm 150
Počet dverí vozidla počet 5
Počet miest na sedenie počet 5
Objem batožinového priestoru liter (dm3) 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba karosérie Biela
Palivo benzín natural 95
Emisná norma Euro 6
Prevodovka manuálna 6 stupňová
Motor s priamym vstrekovaním
Airbag predný Airbag vodiča a airbag spolujazdca
Systém aktívneho núdzového brzdenia (AEBS) áno
Svetlá Denné a stretávacie svetlomety s technológiou LED
Dažďový a svetelný senzor áno
Predné hmlové svetlomety áno
Zamykanie/ Odomykanie Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania
Systém sledovania mŕtveho uhla áno
Klimatizácia manuálna
Rádio áno
Vonkajšie spätné zrkadlá Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá
Sedadlo vodiča výškovo nastaviteľné
Predné a zadné parkovacie senzory áno
Zadná parkovacia kamera áno
Strešné lišty Pozdĺžne strešné lišty
Záruka na 3 roky/100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr)
Tempomat Tempomat s obmedzovačom rýchlosti
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Ovládanie okien Elektrické ovládanie okien vpredu a  vzadu
Povinná výbava vozidla áno
Gumené koberce áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vozidlo, ktoré je už vyrobené a nachádza sa u dodávateľa skladom. Maximálna dodacia lehota vrátane registrácie vozidla na Dopravnom inšpektoráte je do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (predpredajný servis, doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie) vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je sídlo verejného obstarávateľa.
V kúpnej cene je zahrnutá aj registrácie vozidla na príslušnom Dopravnom inšpektoráte na Objednávateľa a zápis do TP – len služba, registračný poplatok si uhradí verejný obstarávateľ.
Vozidlo bude protokolárne odovzdané v obchodných/servisných priestoroch Dodávateľa, ak sa nachádzajú v Bratislave. Pokiaľ Dodávateľ nesídli v Bratislave odovzdá motorové vozidlo Objednávateľovi v sídle Objednávateľa v mestskej časti Bratislava-Dúbravka.
Dodávateľ je autorizovaným predajcom značky  predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas nové, nepoužívané a neopravované osobné motorové vozidlo v súlade s opisným formulárom.
Objednávateľ určil rozsah technických parametrov predmetu zákazky na základe čoho žiada dodávateľov, aby nepredkladali cenové ponuky na motorové vozidlo s nižšími technickými parametrami. Dodávateľ je povinný dodať motorové vozidlo s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami ako sú uvedené parametre v súlade s opisným formulárom.
Pri dodávke predmetu zákazky musí byť objednávateľovi oznámená dodávka do miesta plnenia najneskôr 1 pracovný deň pred doručením dodávky motorového vozidla.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom odovzdaní a prevzatí osobného motorového vozidla, ktoré spĺňa opisný formulár. O prevzatí a odovzdaní osobného motorového vozidla bude vyhotovený odovzdávací a preberací protokol, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi na základe podpísaného odovzdávacieho a preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, t.j. dodávateľa a objednávateľa.
V prípade, ak faktúra nebude v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi, budú v nej uvedené nesprávne údaje, je to dôvod na odmietnutie faktúry objednávateľom a jej vrátenie na opravu alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po preukázateľnom doručení novej faktúry objednávateľovi.
Faktúru je možné doručiť aj emailom na adresu: faktury@dubravka.sk
Nebezpečenstvo škody na predmete zákazky prechádza na objednávateľa okamihom jeho protokolárneho prevzatia od dodávateľa.
Škoda na predmete zákazky, ktorá vznikla po prechode jej nebezpečenstva na objednávateľa, nemá vplyv na povinnosť zaplatiť kúpnu cenu, ibaže ku škode došlo v dôsledku porušenia povinností dodávateľa.
Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať predmet zákazky pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi vady na predmete zákazky bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta) do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za predmet zákazky o hodnotu DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi pri dodávke osobného motorového vozidla 2 ks kľúčov, technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa bodu 1 opisného formuláru, odsek technické vlastnosti a povinnú výbavu vozidla v zmysle platnej legislatívy SR.
Pred prevzatím motorového vozidla a podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu/dodacieho listu dodávateľ umožní objednávateľovi  vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného motorového vozidla,  odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozidla a  vykonanie skúšobnej jazdy na území v okruhu minimálne do 10 km od miesta plnenia. Na účely vykonania skúšobnej jazdy bude v nádrži dostatočné množstvo paliva, ktoré zabezpečí dodávateľ.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorového vozidla, ak zistí pri jeho obhliadke akúkoľvek vadu, poškodenie, známky opotrebenia vozidla, prípadne iné vady alebo nedostatky.
Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis po dobu životnosti predmetu zmluvy.
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické vlastnosti odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára a s požadovaným príslušenstvom a výbavou.
V prípade ekvivalentného predmetu zákazky posudzuje splnenie ekvivalentnosti objednávateľ, a to na základe relevantných podkladov od dodávateľa, ktorý je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. V prípade, že nebude splnená podmienka ekvivalentnosti, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Ak dodávateľ poruší niektorú z povinností vyplývajúcich mu zo zmluvy podstatným spôsobom, je objednávateľ oprávnený požadovať odstránenie vád, a/alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny a/alebo odstúpiť od zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené touto zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších platných právnych predpisov Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žatevná 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.07.2024 09:19

1,00 ks

19 300,00

19 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2024 09:20

14.06.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2024 12:36 - Vstupná ponuka 19 251,00 € Cena s DPH
11.06.2024 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 19 251,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS