37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
36546127
TZMO Slovakia s. r. o.
Diaľničná cesta 5600/29, Senec, 90301, SVK
Plienky a plienkové nohavičky
hygienické potreby, jednorazové plienky, plienkové nohavičky
Tovar, Služba
1. Jednorázový hygienický zdravotnícky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Plienkové nohavičky, veľ. S |
2. Plienkové nohavičky, veľ. M |
3. Plienkové nohavičky, veľ. L |
4. Plienkové nohavičky, veľ. XL |
5. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg) |
6. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg) |
7. Plienky jednorazové, veľ. 2 / (3 - 6 kg) al. (4-8 kg) |
8. Plienky jednorazové, veľ. 3 (5 -9 kg) al. (6-10 kg) |
9. Plienky jednorazové veľ. 4 (8 - 18 kg) al. (11-16 kg) |
10. Plienka jednorazová, veľ. 5 (od 12 kg) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. - 4. balenie | 30 ks |
1. - 4. jednorazové plienkové nohavičky pre dospelých so strednou a ťažkou inkontinenciou moču a stolice | áno |
1. - 4. dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom | áno |
1. - 4. bočné manžety pozdĺž savého jadra smerujúce dovonka - elastické na predchádzanie bočnému pretečeniu v rozkrokovej časti | áno |
1. - 4. štyri kombinované upínacia pásky | áno |
1. - 4. indikátor vlhkosti - indikačná farba | áno |
1. - 4.paropriepustná vonkajšia vrstva v strednej časti | áno |
1. - 4. netkaná časť v oblasti bokov | áno |
1. - 4. hydrofóbna netkaná textília | áno |
1. - 4. hygienický papier | áno |
1. - 4. elastická priadza | áno |
5. - 10. priedušné absorpčné jadro | áno |
5. - 10. špeciálne navrhnuté gumičky v páse a | áno |
5. - 10. farebné manžetky umiestnené na vonkajšej strane, ktoré zaisťujú prispôsobenie detskému telu a udržanie obsahu plienky | áno |
5. - 10. distribučná vrstva signalizujúca prijatú vlhkosť (vnútorná vrstva sa zafarbí) | áno |
5. - 10. pevné suché zipsy umožňujúce opakované zapínanie plienky | áno |
ROZPIS POLOŽIEK PRE DODANIE: | |
1. Plienkové nohavičky, veľ. S | 450 ks |
2. Plienkové nohavičky, veľ. M | 420 ks |
3. Plienkové nohavičky, veľ. L | 300 ks |
4. Plienkové nohavičky, veľ. XL | 210 ks |
5. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg) | 1380 ks |
6. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg) | 2106 ks |
7. Plienky jednorazové, veľ. 2 / (3 - 6 kg) al. (4-8 kg) | 5700 ks |
8. Plienky jednorazové, veľ. 3 (5 -9 kg) al. (6-10 kg) | 3120 ks |
9. Plienky jednorazové veľ. 4 (8 - 18 kg) al. (11-16 kg) | 2100 ks |
10. Plienka jednorazová, veľ. 5 (od 12 kg) | 720 ks |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy, v opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje zmluvným |
podmienkam, podmienkam stanoveným príslušnými právnymi predpismi a platnými normami záväznými pre takéto plnenie (tovar). |
Množstvo uvedené v zmluve je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
Zmluvné strany sú oprávnené účinnosť tejto rámcovej dohode predĺžiť z dôvodu nevyčerpania celkového finančného limitu, a to maximálne o 12 mesiacov, aj opakovane, písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi. |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb; |
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak; |
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nemôže postúpiť pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým dodávateľ postúpi pohľadávky voči objednávateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Dodávateľ berie na vedomie, že súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu. Dodávateľ neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak Dodávateľ prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú |
sa vyhlásenie vzťahuje. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. Zmluvné strany sú oprávnené znížiť jednotkovú cenu tovaru (alebo jeho časti), písomným dodatkom k tejto rámcovej dohode. Návrh na uzatvorenie dodatku vypracuje objednávateľ a predloží ho dodávateľovi. |
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Nám. L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
3 826,80
3 233,68
požadujeme dodanie tovaru v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2024 14:27
18.06.2024 09:00
18.06.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.06.2024 10:29 - Vstupná ponuka | 3 826,80 | € | Cena s DPH |
18.06.2024 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 822,07 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: