00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
46323546
OFFICE STAR, s.r.o.
Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK
Komunikačné pomôcky
komunikácia, pomôcka, slúchadlo, pero
Tovar, Služba
|
1. Komunikačné pomôcky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. aktívne pero k notebooku ASUS | ks | 1 | ||
| Hmotnosť | g | 16,5 | ||
| 2. Bluetooth Slúchadlá s adaptérom typu USB-C pred uši s mikrofónom | ks | 1 | ||
| Kapacita batérie | mAh | 183 | ||
| Čas nabíjania | h | 1 | ||
| Citlivosť | dB | 96 | ||
| Impedancia | Ohm | 8,5 | ||
| Čas prehrávania | h | 16 | ||
| Frekvenčný rozsah | kHz | 20 | ||
| Frekvenčný rozsah | Hz | 20 | ||
| Hmotnosť | g | 35 | ||
| 3. Bezdrôtové Slúchadlo s powerbankou | ks | 1 | ||
| Batéria power banky | mAh | 500 | ||
| Batéria slúchadla | mAh | 55 | ||
| Maximálna doba hovoru | hod. | 12 | ||
| maximálna pohotovostná doba | hod. | 240 | ||
| Doba nabíjania | hod. | 1,5 | ||
| Dosah | m | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. aktívne pero k notebooku ASUS | |
| kompatibilita | s existujúcim modelom notebooku ASUS:UP6502ZA |
| Technológia | MPP 2 |
| Rozmery | min.164mm x 10,0+-0,1mm priemer |
| Batéria | Li-ion, nabíjateľná, USB-C, min. 140 hodín na jedno nabitie |
| Citlivosť | min. 4096 úrovní prítlaku, 5 - 350g, obnovovacia frekvencia: 266Hz |
| Požadované vlastnosti | min. Jedno horné tlačidlo pre skratky a dva bočné tlačidlá pre stlačenie myši a mazanie |
| príslušenstvo | min. 4 hroty - 2H, H, HB a B |
| farba | tmavo šedá |
| 2. Bluetooth Slúchadlá s adaptérom typu USB-C pred uši s mikrofónom | |
| Pripojenie | Bezdrôtové, Bluetooth V5.1, - dosah min. 30 m |
| Typ slúchadie | Cez licné kosti - Technológia vedenia zvuku po lícnych kostiach |
| Potlačenie hluku | áno |
| Zariadenie | mikrofón s potlačením okolitého hluku, s technológiou DSP |
| Tlačidlo na prijímanie hovorov | áno |
| Ovládanie hlasitosti | áno |
| Konštrukcia slúchadiel | Za uši |
| mäkký silikónový povrch | áno |
| 3. Bezdrôtové Slúchadlo s powerbankou | |
| Bluetooth | V5.1, |
| Podpora profilov | HFP, HDP, A2DP, AVRCP |
| Napájanie | DC 5V 1A |
| Požadovaný obsah balenia | bluetooth slúchadlo, puzdro (s funkciou powerbanky pre slúchadlo), nabíjací kábel, vymeniteľné náušníky |
| Puzdro | s LCD displejom s presnou úrovňou nabitia, možnosť využitia aj ako powerbanku |
| slúchadlá - funkcia otáčania 360° - tj, ergonomický tvar | funkcia otáčania 360° - možnosť nosenia v pravom aj ľavom uchu, ergonomický tvar |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
| 13. Záruka na tovar - skener je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
| 19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 20. .Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
17.06.2024 08:00 — 28.06.2024 14:00
1,00 súbor
347,00
289,08
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2024 11:57
13.06.2024 12:30
13.06.2024 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.06.2024 00:17 - Vstupná ponuka | 346,99 | € | Cena s DPH |
| 13.06.2024 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 346,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: