• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 12:00

Detail zákazky Z20244561

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 12:00

Základné údaje

Z20244561

OF-289463

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397471

Objednávateľ

36063606

Bratislavský samosprávny kraj

Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom licencií M365 EDU A3 v licenčnom programe Microsoft Enrollment for Education Solutions pre školy v zriaďovateľskej pôsobnosti Úradu Bratislavského samosprávneho kraja na obdobie 12 mesiacov

softvér

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft 365 EDU A3 (M365 EDU A3) Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr
Funkcia
Verejný obstarávateľ definovaný ako „Administratívna kancelária vzdelávacej inštitúcia“ podľa „Definície spoločnosti Microsoft pre oprávneného používateľa v oblasti vzdelávania (EMEA)“ v bode B) požaduje zabezpečiť prenájom licencií M365 EDU A3 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr v počte 3 333 licencií v licenčnom programe Microsoft Enrollment for Education Solutions pre školy v zriaďovateľskej pôsobnosti Úradu Bratislavského samosprávneho kraja na obdobie 12 mesiacov s predpokladaným začiatkom používania od 1. 10. 2024
s požiadavkou na uzatvorenie multitenantného dodatku H21 od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft.Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované licencie k online službám Microsoft 365 EEDU A3 (M365 EDU A3) po dobu 12 mesiacov.
Zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365 aj po predlžení platností licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie a prístup k online službám Microsoft M365 EDU A3 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr, SKU: AAD-38391 pedagogický zbor a zamestnanci počet používateľov 3 333
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technický názov produktu/služby M365 EDU A3 Unified ShrdSvr ALNG SubsVL MVL PerUsr, SKU: AAD-38391 pedagogický zbor a zamestnanci
Kategória Licencia určená pre verejnú správu
Variantné riešenie Sa nepripúšťa
Záruka Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov
Doba platnosti licencií 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Verejný obstarávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Termín aktivovania licencií: najneskôr do 1. 10. 2024
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom.
Preberací protokol musí obsahovať: viď Príloha - Preberací protokol
Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení výhrad bude vypracovaný nový preberací protokol.
Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa.
Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy .
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí byť v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ponuka musí zahŕňať aj náklady na dopravu na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia najneskôr do 01.10.2024 v stanovenom počte a s uvedením dátumu ich platnosti.
Ponuka musí zohľadňovať náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejný obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet tejto zákazky riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z Ceny predmetu zákazky. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia o viac ako 10 dní a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, a nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavský, Slovenská republika

01.10.2024 00:01 — 30.09.2025 23:59

3 333,00 licencia

257 710,22

214 758,52

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2024 10:34

14.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 529
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2024 15:35 - Vstupná ponuka 257 710,21 € Cena s DPH
14.06.2024 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 257 652,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS