• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 10:10

Detail zákazky Z20244556

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2024 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 10:10

Základné údaje

Z20244556

OF-289514

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397464

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenia

Multifunkčné zariadenia

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Farebné laserové multifunkčné zariadenie pre formát A3 - tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
Rozlíšenie plochého skenera DPI 600 x 600
Rýchlosť skenovania str./min. 70
Rozlíšenie tlače DPI DPI 1 200 x 1200
Rýchlosť tlače čiernobielo str./min. 26
Rýchlosť tlače farebne str./min. 20
Doba tlače prvej strany (čb tlač) s 7 10
Vstupný zásobník list 1 200
Výstupný zásobník list 250
Počet tonerov ks 4
Rozmery š-h-v mm 565 x 687 x 891
Rozmery š-h-v s podstavcom cm 76 x 68 x 115
Hmotnosť kg 70 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formáty papiera A3, A4, A5, A6
Farba tlače: farebná
Technológia tlače: laserová
Funkcie: AirPrint, automatická obojstranná tlač (duplex), fax, kopírovanie a skenovanie, automatické obojstranné skenovanie, automatický obojstranný podávač, skenovanie do e-mailu, do disku/úložiska
Výbava: displej dotykový
Typ skenera: plochý
Oddelené farebné náplne: áno
Pripojenie: USB, LAN, WiFi
Zásobníky: horný zásobník, dolný zásobník, podstavec
Farba: svetlosivá
Balenie obsahuje: príručky, napájací kábel, plnohodnotné tonerové kazety
Rok výroby: 2022 a novšie
Zadaným špecifikáciám vyhovuje napr.: Canon iRunner C3326i MFP alebo ekvivalent
 2. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Farebné laserové multifunkčné zariadenie pre formát A4 – tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Rozlíšenie plochého skenera DPI 600 x 600
Rýchlosť skenovania str./min. 27
Rozlíšenie tlače DPI DPI 600 x 600
Rýchlosť tlače čiernobielo str./min. 21
Rýchlosť tlače farebne str./min. 21
Doba tlače prvej strany (čb tlač) s 10,4
Maximálne mesačné zaťaženie str./mesiac 30 000
Vstupný a výstupný zásobník list 250
Počet tonerov ks 4
Rozmery v-h-š mm 413 x 460 x 451
Hmotnosť kg 20 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formáty papiera A4, A5
Farba tlače: farebná
Technológia tlače: laserová
Funkcie: AirPrint, automatická obojstranná tlač (duplex), kopírovanie a skenovanie, automatický podávač, skenovanie do e-mailu
Oddelené farebné náplne: áno
Pripojenie: USB, LAN, WiFi
Výbava: displej dotykový
Typ skenera: plochý
Farba: biela
Rok výroby: 2022 a novšie
Balenie obsahuje: príručky, napájací kábel, štartovacie tonerové kazety
Zadaným špecifikáciám vyhovuje napr.: Canon i-Sensys MF655Cdw alebo ekvivalent.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru, tzv. podrobný aktualizovaný položkový rozpočet, e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na všetky dodávané tovary je min. 24 mesiacov a začína plynúť dňom dodania a prevzatia predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Oddelenie prípravy strategických projektov vedy a výskumu, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.06.2024 10:00 — 02.07.2024 16:00

1,00 celok

2 400,00

2 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.06.2024 09:04

14.06.2024 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 8
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2024 10:18 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH
12.06.2024 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS