• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2024 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2024 11:05

Detail zákazky Z20244547

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2024 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2024 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2024 11:05

Základné údaje

Z20244547

OF-285169

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9402993

Objednávateľ

00226840

Domov dôchodcov

Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

32953852

Igor Janáč - HAS centrum

Nedožerská cesta 7, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie BOZP a PO

preventívne a ochranné služby, ochrana zdravia pri práci

  • 71317000-3 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred nebezpečím
  • 71317100-4 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred požiarom a výbuchom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie BOZP a PO
Funkcia
Poskytovanie komplexných služieb v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP prostredníctvom autorizovaného bezpečnostného technika, ktorému bolo vydané osvedčenie Národným inšpektorátom práce a komplexné služby zabezpečujúce výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce na základe oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce.
Výkon technika požiarnej ochrany. Činnosti vyplývajúce pre činnosť technika požiarnej ochrany v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti PO.
Príprava a aktualizácia platných vnútorných predpisov a smerníc v oblasti BOZP a PO.
Ostatné vzniknuté mimoriadne skutočnosti, ktoré vyplynú z potrieb organizácie v oblasti BOZP a PO.
BOZP a PO školenia zamestnancov
Trvanie zmluvného vzťahu / poskytovania služby BOZP a PO: 36 mesiacov.
Predmet poskytovaných služieb tvorí najmä:
Vypracovanie, vedenie, aktualizácia a kontrola dokumentácie BOZP v zmysle platných predpisov.
Vykonávanie preventívnych prehliadok a kontrol stavu BOZP (kontrola pracovísk, strojov, nástrojov, zariadení, budov, kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a platných technických noriem na zaistenie BOZP). Z vykonaných prehliadok a kontrol predkladá dodávateľ osobe oprávnenej v realizačných veciach písomnú informáciu, po každej vykonanej kontrole. V prípade zistenia nedostatkov vyžadujúcich si riešenie na ich odstránenie bezodkladne oznamuje tieto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom a následne aj písomne.
Vykonávanie, vstupných a periodických školení zamestnancov. k 01. a 15 dňu v aktuálnom mesiaci
Správa a pravidelná aktualizácia plánov školení zamestnancov a plánov odborných prehliadok a skúšok.
Kontrola plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z kontrol vykonaných u objednávateľa v oblasti BOZP.
Spolupráca a zastupovanie objednávateľa po odbornej stránke s kontrolnými orgánmi štátneho odborného dozoru a účasť na kontrolách so zástupcom objednávateľa.
Evidovanie a registrácia pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí, účasť na vyšetrovaní, oznamovať ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce.
Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP.
Ukladanie povinnosti príslušnému vedúcemu zamestnancovi vykonať nevyhnutné opatrenia na ochranu BOZP ak je bezprostredne ohrozený život alebo zdravie zamestnanca.
Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok v objektoch objednávateľa. 1 x za 3 mesiace so zápisom do požiarnej knihy.
Zastupovanie objednávateľa a zúčastňovanie sa pri požiarnych kontrolách zo strany štátneho dozoru.
Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti OPP a aktualizácia príslušných interných predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet pracovníkov: ks 100 110
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluva sa uzatvára na dobu 36 mesiacov. Začiatok plnenia zmluvy je 25.06.2024
Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb opísaných vyššie bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/36 celkovej ceny predmetu zmluvy. Faktúra bude vystavená najneskôr k 15. dňu nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti BOZP najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PO najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 814/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.06.2024 07:00 — 24.06.2027 07:00

1,00 ks

3 708,00

3 090,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2024 09:23

17.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 539
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2024 09:29 - Vstupná ponuka 3 700,00 € Cena s DPH
14.06.2024 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 542,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS