• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2024 11:50

Detail zákazky Z20244515

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2024 11:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2024 11:50

Základné údaje

Z20244515

OF-289450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9391397

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

45584168

CORTEC s.r.o.

Magnezitárska or.č.: 2/A 1720, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nerezový pracovný stôl a regálová zostava

pracovný stôl, nerez, regálová zostava

  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nerez - regálová zostava 4 policová
Funkcia
Nerezový pracovný stôl a regálová zostava
Nerez - regálová zostava 4 policová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nerez - regálová zostava 4 policová ks 3
Výška cm 170
Šírka cm 150
Hĺbka police cm 50
 2. Stôl pracovný nerez bez police
Funkcia
Stôl pracovný nerez bez police
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl pracovný nerez bez police ks 3
Horná doska - hrúbka cm 4
Zadný lem cm 4
Základná výška stola cm 85
Hĺbka cm 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, demontáže pôvodného zariadenia, inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa dodanie konštrukčnej technickej dokumentácie výrobku v zmysle § 5, Vyhlášky č. 508/2009 Z. z..
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť v SK alebo CZ jazyku. Je potrebné doložiť vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami.
Záručný servis poskytovaný do 48 hodín od zistenia poruchy na zariadení (e-mailom, telefonicky).
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
V prípade, ak bude dodaný iný tovar ako je uvedený v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, bude to verejný obstarávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok a odstúpi od zmluvy.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu.
Záručná doba min. 24 mesiacov.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien s DPH. Faktúra je splatná minimálne 30 dní odo dňa jej vystavenia alebo podľa dohody.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:30 do 14:30 h. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Predmet plnenia bude dodaný v celom objeme a v termíne určenom verejným obstarávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 8414/1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

14.06.2024 11:22 — 28.06.2024 13:00

6,00 ks

2 282,00

2 282,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.06.2024 11:22

13.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 15
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2024 13:01 - Vstupná ponuka 2 282,00 € Cena bez DPH
12.06.2024 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 095,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS