• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2024 11:55

Detail zákazky Z20244499

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2024 11:55

Základné údaje

Z20244499

OF-288570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9386730

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31643434

INTECO PLUS, spol. s r.o.

Pribinove sady 15, Nová Dubnica, 01851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky a pomôcky na doplňovanie pohonných látok

stojan s roštom, rošt, záchytná vaňa s roštom

  • 33141600-6 - Zberače a zberné vaky, drenáže a súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44611400-0 - Skladovacie cisterny
  • 42130000-9 - Výpusty, kohúty, ventily a podobné príslušenstvo
  • 42131000-6 - Výpusty, kohúty a ventily
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 44423000-1 - Rôzne výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záchytná vaňa na olej s roštom
Funkcia
Vaňa na zachytávanie odkvapkávajúceho oleja a PHM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vaňa s roštom - množstvo ks 2
objem l 250
dĺžka cm 240 260
šírka cm 80 100
výška cm 18 25
nosnosť kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť pre 4 sudy
nožičky áno
materiál pozinkovaná oceľ
mrežový rošt pozinkovaná verzia
 2. Záchytná vaňa s roštom - lakovaná
Funkcia
Záchytná vaňa na skladovanie 2 x 200 l sudov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vaňa s roštom - množstvo ks 3
Hrúbka materiálu: mm 3
Objem: l 210
Hmotnosť: kg 70
Nosnosť: kg 600
Šírka: mm 1200
Hĺbka: mm 80
Výška: mm 250 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: Oceľový plech
Farba modrá
Mrežový rošt pozinkovaná verzia
Prevedenie podjazdné
Povrch práškovo lakovaná verzia
Schválenie prehlásenie o zhode
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru po doručení celého obsahu dodávky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

17.06.2024 09:09 — 28.06.2024 09:09

1,00 zákazka

2 605,88

2 171,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2024 09:11

12.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 741
 85
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2024 14:05 - Vstupná ponuka 2 605,86 € Cena s DPH
11.06.2024 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 2 605,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS