• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 12:05

Detail zákazky Z20244478

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 12:05

Základné údaje

Z20244478

OF-288591

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397420

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36400491

T+T, a.s.

Andreja Kmeťa 18, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie odvozu a likvidácie nie nebezpečného odpadu k.č. 150106, 170904, 200307

odvoz odpadu, likvidácia odpadu, lis na odpad, kontajner

  • 90513200-8 - Likvidácia tuhého komunálneho odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90513300-9 - Služby na spaľovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Likvidácia a spracovanie objemného a komunálneho odpadu
Funkcia
Zabezpečenie likvidácie a spracovanie nie nebezpečného odpadu vyprodukovaného FNsP Žilina na obdobie 24 mesiacov.
Služby súvisiace s likvidáciou a spracovaním objemného a komunálneho odpadu
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obdobie poskytovanej služby mesiac 24
150106 Zmiešané obaly tona 800
Lisovací kontajner určený pre odpad 150106 ks 1
Objem kontajnera m3 20
Dĺžka nájmu kontajnera s lisom/ trvale pristavený v areáli FNsP mesiac 24
170904 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 tona 320
200307 Objemný odpad tona 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odvoz odpadov: 15 01 06 Zmiešané obaly 312 odvozov  v priebehu 24 mesiacov/ pravidelne 3 x za týždeň
Dovoz kontajnera a odvoz odpadov: 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 170901, 170902 a 170903 V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 160 odvozov v priebehu 24 mesiacov.
Dovoz kontajnera a odvoz odpadov: 200307 Objemný odpad V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 25 odvozov v priebehu 24 mesiacov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia , ktorý bude obsahovať podrobný technický opis  tak, aby na jeho základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa .  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí   predložený Vlastný návrh plnenia  (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy .
Zadané množstvo odpadu  je   určené na základe predchádzajúcej spotreby. Z tohto dôvodu nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Odvoz odpadu č. 15 01 06 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok - 3x za týždeň
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave.
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou, sieťkou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom.
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR a  v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov. Náklady na dopravu sú zahrnuté v celkovej hodnote zmluvy podľa predpokladaných intervaloch zvozu odpadu.
Od naloženia  odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. Prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia musí mať dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy.
Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom.
Skutočnú hmotnosť prevzatého odpadu odváži prevádzkovateľ Centra zhodnotenia odpadov, prevádzkovateľ úložiska odpadov na certifikovanom vážnom zariadení na svojej prevádzke. Vystaví dva krát vážny lístok a uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch.
V prípade poruchy vážneho zariadenia, alebo z iných prevádzkových dôvodov nefunkčnosti vážneho zariadenia sa hmotnosť odpadu určí prepočtom objemovej jednotky na hmotnostnú prostredníctvom koeficientov podľa druhu odpadu.
O nakladaní z odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou.
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 32 ods. 1 d) zákona o verejnom obstarávaní - nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktury objednávateľovi.
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí odpadu.
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci,  nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
- v cene bude zahrnutý zákonný poplatok za uloženie odpadu na skládku odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z, z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z. z. o Environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Tento poplatok bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi vo výške určenej v súlade s platnou legislatívou.
- Dodávateľ služby má právo úpravy ceny  zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálne platnej legislatívy počas trvania zmluvy.
- Dodávateľ služby má povinnosť úpravy ceny zákonných poplatkov, v prípade zníženia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálnej platnej legislatívy počas trvania zmluvy.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Sankcie:
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov podľa § 104 zákona č. 79/2015 Z.z. za porušenie povinnosti v zmysle zákona o odpadoch zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom, má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
- Objednávateľ je oprávnený v prípade porušenia povinnosti Dodávateľa účtovať zmluvnú pokutu v zmysle platných Obchodných podmienok elektronickej platformy dostupnej na www.eks.sk. Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
-Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje výkon akéhokoľvek iného práva či uplatnenie iného nároku spojeného s porušením povinnosti, na ktoré sa viaže zmluvná pokuta. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Predávajúci môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
- výpoveďou s výpovednou lehotou tri mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa služby a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede
- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom.
-  podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
- odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
-  môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto ZmluDovoz kontajneraDovoz kontajneravy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Ochrana osobných údajov:
1.    Dodávateľ  je povinný poučiť všetky fyzické osoby,  ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy  mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná  fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše.  Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce  na pracoviskách objednávateľa,  kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2.    Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3.    Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4.    Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní  je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“:  P O U Č E N I E  o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5.    Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
6.Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR"
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa  v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: Doklady môžu byť predložené aj vo vlastnom návrhu plnenia v lehote na predkladanie ponúk.
Dodávateľ je povinný mať predpísané súhlasy, osvedčenia a povolenia príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva a ďalších orgánov verejnej moci na nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zodpovedajúce predmetu zmluvy o poskytovaní služieb. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

20.06.2024 00:00 — 20.06.2026 00:00

1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise

188 101,80

188 101,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia , ktorý bude obsahovať podrobný technický opis tak, aby na jeho základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa . Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.06.2024 13:49

14.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2024 16:54 - Vstupná ponuka 188 101,00 € Cena bez DPH
14.06.2024 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 188 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS