• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2024 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2024 08:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2024 08:50

Detail zákazky Z20244475

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2024 14:05
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2024 08:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2024 08:50

Základné údaje

Z20244475

OF-289376

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9380573

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

36552119

PolyStar, s.r.o.

Slovenská 13 A, Nové Zámky, 94001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu

odpad zdravotnícky, nebezpečný odpad , odvoz odpadu

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia nemocničného odpadu
Funkcia
Preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kg 3200
Vývoz ks 52
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevzatie, preprava a znehodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti, poplatok za potvrdenie o zbere.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom  zákazky je uvedené ročné predpokladané množstvo. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu vzniknutého pri poskytovaní zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané  zo strany objednávateľa nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, dodávateľ poskytne službu uvedenú v predmete zákazky len v rozsahu odovzdaného množstva odpadu.
Hmotnosť odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení dodávateľa.
Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí objednávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou.
Prepravu odpadov od Objednávateľa zabezpečí Poskytovateľ v súlade s platnými predpismi Európskej dohody o medzinárodnej cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR), ak sa aplikujú. Náklady na dopravu sú zahrnuté v cenách za služby.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, musí objednávateľ od dodávateľa predložiť nasledovné doklady:
a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy.
b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy N - 18 01 03, ktoré sú predmetom zmluvy.
c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi .Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť sprievodný list nebezpečných odpadov a doklad o skutočnej váhe zneškodňovaného nebezpečného odpadu.
Zmluvné strany sa dohodli, že faktúra za poskytnuté služby podľa tejto Zmluvy musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať zákonné náležitosti alebo prílohy podľa tohto článku tejto Zmluvy alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je Objednávateľ oprávnený vrátiť ju poskytovateľovi na opravu a doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Nedodržanie akýchkoľvek požiadaviek na predmet zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia predmetu zmluvy zo strany dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
Cena za poskytnutie služieb  je pre Objednávateľa konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s poskytnutím služby a to vrátane odberu, následného zneškodnenia odpadu a prepravných nákladov
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Objednávka bude zadaná  e-mailom. Vývoz odpadu bude realizovaný 1 x týždenne v čase od 7:00 hod  do 14:00 hod.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

15.06.2024 07:00 — 13.06.2025 14:00

3 200,00 kg

9 896,00

9 896,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.06.2024 14:01

10.06.2024 14:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2024 14:42 - Vstupná ponuka 9 896,00 € Cena bez DPH
09.06.2024 19:54 - Najvýhodnejšia ponuka 9 894,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS