• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2024 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2024 17:05

Detail zákazky Z20244470

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2024 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2024 17:05

Základné údaje

Z20244470

OF-288471

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9415283

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

30997763

NRSYS s.r.o.

Akademická 12, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálny skiagrafický RTG systém

RTG, RTG prístroj

  • 33111000-1 - Röntgenové prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Univerzálny skiagrafický RTG systém
Funkcia
Prístroj na digitálnu rádiológiu - univerzálny skiagrafický RTG systém, možnosť snímkovať pacienta v stoji, v sede aj v ľahu, pevne zabudovaný elevačný rádiografický stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Digitálny RTG prístroj inštalovaný na zemi s jedným prenosným wifi detektorom kus 1
- vysokofrekvenčný 100 kHz generátor s výstupným výkonom kW 65
- rozsah kVp kV min. 40  - 150
- rozsah mAs mAs min. 1 - 800
- malé ohnisko mm 0,6
- veľké ohnicko mm 1,2
- rýchlosť otáčok RTG žiariča ot/min min. 9000
- tepelná kapacita anódy kHU 350
- celková tepelná kapacita MHU 1,35
- horizontálny pohyb žiariča cm min. 66 - 152
- vertikálny motorický pohyb žiariča cm 145
- rotácia stĺpu s RTG žiaričom stupňov ±180
- rotácia RTG žiariča stupňov ±140
- najnižšie motorické umiestnenie centrálne lúča cm 35
Wifi detektor s priamou digitalizáciou ks 1
- rozmer aktívnej plochy detektora cm 42 x 42
- rozlíšenie veľkosť bodu a počet bodov detektora μm 139 μm
- hĺbka digitalizácie obrazu bit 16 bit
- hmotnosť kg 4,6
- prenos dát celá snímka s max. 8 s
Rádiografický stôl - pevne zabudovaný elevačný ks 1
- rozmer úložnej dosky cm min. 80 x 210
- vzdialenosť detektora od dosky stola mm 73
- rozsah nastavenia výšky elevačného stola mm min. od 520 do 900
- pozdĺžny pohyb úložnej dosky cm ±34
- priečny pohyb úložnej dosky cm ±14
- nosnosť stola pri centrálnej poloha kg 250 kg
Vertikálny statív s AEC funkciou a nakláňaním ks 1
- nastavenie výšky centrálneho lúča od podlahy, manuálne aj motoricky cm min. 32 - 175
- vzdialenosť detektora od úložnej dosky vertikálneho statívu mm max. 43
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Automatický kontrola expozície s meracími komôrkami v pacientskom stole aj v digitálnom vertikálnom statíve Vyžaduje sa
Orgánovo programová radiografia (APR) Vyžaduje sa
Vysokoobrátkový RTG žiarič s dvomi ohniskami Vyžaduje sa
Synchronizovaný motorizovaný vertikálny pohyb statívu RTG žiariča a vertikálneho statívu Vyžaduje sa
Dotykový displej na držiaku RTG žiariča s možnosťou nastavenia min. nasledovných parametrov: kV, ms, mAs, voľba ohniska, voľba denzit obrazu, voľba komôrok pre AEC Vyžaduje sa
Detektor - wifi detektor so zabudovanou rúčkou aSi pre lepšiu manipuláciu Vyžaduje sa
Detektor - nabíjateľný v úložnom priestore stola, alebo vertikálneho statívu Vyžaduje sa
Detektor - vymeniteľná batéria Vyžaduje sa
Vyšetrovací stôl - aretačná plávajúca úložná doska v štyroch smeroch Vyžaduje sa
Vyšetrovací stôl - univerzálna vyberatelná mriežka Vyžaduje sa
Vertikálny statív - vertikálny posun zabezpečujúci rozsah vyšetrení všetkých orgánových systémov v stoji Vyžaduje sa
Vertikálny statív - univerzálna vyberateľná mriežka Vyžaduje sa
Vertikálny statív - synchronizovaný vertikálny pohyb žiariča s vertikálnym pohybom detektora v statíve Vyžaduje sa
Vertikálny statív - sekundárny filtrácia podľa vzdialenosti Vyžaduje sa
Kolimátor - LED svetelná clona synchronizovaná s izocentrom vertikálneho statívu Vyžaduje sa
Kolimátor - Nastavenie spektrálnej filtrácie pomocou Cu filtrov, automaticky podľa orgánových programov alebo manuálne Vyžaduje sa
Kolimátor - Hrúbka Cu filtrov od min. 01 až 0,3 mm Vyžaduje sa
Spracovanie obrazu - plná kompatibilita s DICOM posledného znenia Vyžaduje sa
Spracovanie obrazu - DICOM funkcionalita v nasledujúcom rozsahu min. STORE, SEND, WORKLIST, PRINT, Dose SR
Spracovanie obrazu - kapacita akvizičnej pracovnej stanice v DICOM formáte min. 9000 obrazov
Spracovanie obrazu - možnosť uloženia štúdie na CD/DVD nosič alebo USB Vyžaduje sa
Spracovanie obrazu - kompletné orgáno programovanie (APR) - expozičných parametrov, sekundárnych filtrov, primárneho nastavenia obrazu Vyžaduje sa
Integrovaná akvizičná konzola 1 ks Vyžaduje sa
- operačný systém min. Windows 10
- uhlopriečka monitora min. 23´´
- svietivosť monitora min. 400 cd/m3
- minimálne softvérové vybavenie pre spracovanie obrazu: optimalizácia denzity obrazu pre súčasné znázornenie nízko kontrastného a vysoko kontrastného znázornenia bez straty obrazových informácií, zoom, rotácia, autokontrast, inverzia, zvýraznenie hrán vyšetrovaného objektu, meranie uhlov a vzdialeností, digitálne orezávanie obrazu, vkladanie poznámok do obrazu, označovanie strán R/L Vyžaduje sa
- znázornenie dávok v štrukturálnom reporte Vyžaduje sa
- Cyber security: minimálne v rozsahu poskytovania hotfixov (Microsoft produkt) každých 90 dní, malware ochrana, pasword management, detailný tracking používateľov a systémových aktivít Vyžaduje sa
Špeciálne požiadavky
- bezdrôtový diaľkový ovládač so zabezpečením ovládania len ľudskou rukou (bezpečnostné zabezpečenie) Vyžaduje sa
- zariadenie na obojstrannú komunikáciu s pacientom (interkom) Vyžaduje sa
- fixačná pomôcka na zafixovanie strednej časti pacienta Vyžaduje sa
- držiak na stôl pre uchytenie detektora pri laterálnych vyšetreniach Vyžaduje sa
- možnosť doplnenia zariadenia o stitching - spájanie snímkov pre tvorbu dlhých snímkov chrbtice a končatín Vyžaduje sa
Komplexný záručný servis po dobu minimálne 24 mesiacov od inštalácie Vyžaduje sa
Dodanie elektrického rozvádzača Vyžaduje sa
Dodanie technologického projektu Vyžaduje sa
Demontáž a likvidácia pôvodného, na podlahe inštalovaného zariadenia v zmysle zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov Vyžaduje sa
CE certifikát vydaný výrobcom na ponúkaný stroj Vyžaduje sa
Platný ŠUKL kód prístroja Vyžaduje sa
Súlad s ustanovením  zákona 87/2018 Z.z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj vykonávacej vyhlášky MZ SR 101/2018 Z.z. - dokumentácia potrebná pre prevádzkové povolenie RTG zariadenia Vyžaduje sa
Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon č. 87/2018 Z.z. Vyžaduje sa
Najmenší rozmer dverí na prístupovej ceste k miestu inštalácie RTG prístroja je 190 x 110 cm (v x š), nosnosť výťahu 1800 kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
2. Požadovaná minimálna záručná doba 24 mesiacov.
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby na Tovar, bude bezplatne poskytovať servis, a odstráni akékoľvek vady Tovaru v primeranej lehote na odstránenie reklamovaných vád určenej na základe vzájomnej dohody medzi Objednávateľom a Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať komplexný záručný servis, prostredníctvom vyškoleného servisného technika (osvedčenie, alebo certifikát o odbornom vyškolení vydaný výrobcom)  takto:
- on line pripojenie a diagnostika do 4 hodín od nahlásenia;
- fyzický nástup technika na opravu na miesto inštalácie prístroja do 24 hodín od nahlásenia;
- maximálna doba opravy bez dodania náhradného dielu do 48 hodín od nástupu na opravu;
- maximálna doba opravy s dodaním náhradného dielu do 72 hodín od nástupu na opravu.
4. Dodávateľ garantuje vykonávanie pozáručného servisu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. V prípade záujmu Objednávateľa, Dodávateľ sa zaviaže vykonávať pozáručný servis iba prostredníctvom vyškoleného servisného technika, pričom spôsobilosť na vykonávanie tejto činnosti, preukáže predložením osvedčenia alebo certifikátu o odbornom vyškolení vydaného výrobcom.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak zdravotníckemu zariadeniu  ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
6. Objednávateľ a Dodávateľ sa výslovne dohodnú na rozväzovacej podmienke podľa § 36 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, že následky, ktoré na základe zmluvy ako výsledku VO uzavretej s Dodávateľom nastali, pominú, ak nedôjde k poskytnutiu finančných prostriedkov Objednávateľovi. V prípade, že táto rozväzovacia podmienka nastane, táto zmluva stráca platnosť a účinnosť, a to okamihom neposkytnutia finančných prostriedkov Objednávateľovi.
7. Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu Objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči Objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 400/1996 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. Udelenie súhlasu Objednávateľa ako dlžníka k cesii je podmienené predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, na základe ktorého by k cesii došlo, sa bude považovať za absolútne neplatný.
8. Objednávateľ požaduje od Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky do 5 dní od uzavretia zmluvy v EKS predloženie v elektronickej, alebo papierovej forme nasledovné dokumenty:
- podrobný aktualizovaný rozpočet,
- technický opis predmetu zákazky, resp. prospekt ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technický požiadaviek,
- vyhlásenie o zhode výrobku s doplňujúcimi dokladmi k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov, potvrdenie ŠUKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
- povolenie na predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia, taktiež povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon 355/2007 Z.z.,
- kontakty pre veci administratívne a technické: zodpovedná osoba/e-mail/telefón,
- osvedčenie, alebo certifikát o odbornom vyškolení servisného technika vydané výrobcom.
9. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokumentov, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
10. Plneniu zmluvy bude predchádzať potvrdenie Objednávateľa, že s predloženými dokladmi súhlasí a doručenie Výzvy na dodanie predmetu zákazky, čím začne plynúť dodacia lehota.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
12. V rámci plnenia predmetu zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť služby spočívajúce v dodávke, doprave, vykládke tovaru v mieste plnenia, jeho inštaláciu a zaškolenie maximálne 3 (troch) osôb určených Objednávateľom v rozsahu maximálne (1) pracovného dňa. Na mieste plnenia bude overená aj správna funkčnosť tovaru, dodanie dokumentácie poskytovanej výrobcom, a to najmä návod na obsluhu v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, ďalšie certifikáty a doklady, potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým Dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis.
13. Dodávateľ sa zaväzuje dodať technologický projekt k predmetu zákazky do 21 dní od dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky.
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmetu zákazky najneskôr do 150 dní odo dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 5 dní vopred, telefonicky alebo elektronicky v pracovných dňoch v čase 8:00 do 14:00 hod..
15. V prípade, že Dodávateľ nedodrží termín dodania tovaru, môže si Objednávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, najviac však 10 % z hodnoty nedodaného tovaru.
16. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo ju vrátiť Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.
17. Faktúra musí obsahovať názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.
18. Preddavok sa neposkytuje. Splatnosť faktúry je 60 dní odo na jej doručenia Objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list, preberací protokol.
19. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenie. V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
20. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľným resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
21. Dodávateľ vyhlasuje, že všetky ním dodávané položky predmetu obstarania vyhovujú platnej legislatíve, teda spĺňajú všetky kritériá na funkčné a technické parametre stanovené príslušnými vyhláškami a smernicami.
22. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - rozlíšenie veľkosť bodu a počet bodov detektora μm 139 μm
Navrhnutá hodnota - rozlíšenie veľkosť bodu a počet bodov detektora μm 150 μm

Podľa vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 101/2018Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o zabezpečení radiačnej ochrany pri vykonávaní lekárskeho ožiarenia je vyžadované priestorové rozlíšenie požadované >=2,5 lp/mm. Vami požadovaná veľkosť pixelu je neprimeraná a diskriminuje väčšinu svetových výrobcov zobrazovacej techniky. Z tohoto dôvodu Vás žiadame o zmenu tohto parametru.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - rotácia RTG žiariča stupňov ±140
Navrhnutá hodnota - rotácia RTG žiariča stupňov ±135

Z dôvodu zamedzenia diskriminácie by ste mali upraviť túto hodnotu. Navrhujeme typickú postačujúcu hodnotu moderných digitálnych RTG prístrojov.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - rozsah nastavenia výšky elevačného stola mm min. od 520 do 900
Navrhnutá hodnota - rozsah nastavenia výšky elevačného stola mm min. od 565 do 850

Parameter je diskriminačný. Nami navrhovaná hodnota je postačujúca na potrebné výkony ležiacich pacientov na rádiografickom stole.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - priečny pohyb úložnej dosky cm ±14
Navrhnutá hodnota - priečny pohyb úložnej dosky cm ±12,5

Parameter je diskriminačný. Nami navrhovaná hodnota je postačujúca na potrebné výkony ležiacich pacientov na rádiografickom stole

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Wifi detektor s priamou digitalizáciou ks 1
Navrhnutá hodnota Wifi detektor so zabudovanou rúčkou aSi pre lepšiu manipuláciu alebo wifi detektor s hmotnosťou pod 3 kg vrátane baterky. ks 1

Nami navrhovaná hodnota je postačujúca na jednoduchú manipuláciu s detektorom.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - rozsah mAs mAs min. 1 - 800
Navrhnutá hodnota - rozsah mAs mAs min.1-500

Vyhláška povoľuje max. 600 mAs. Nie je dôvod pre takúto vysokú hodnotu, pretože najvyššia používaná hodnota v praxi nepresahuje 150 mAs

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Detektor - wifi detektor so zabudovanou rúčkou aSi pre lepšiu manipuláciu Vyžaduje sa
Navrhnutá hodnota Detektor - wifi detektor s technológiou aSi a so zabudovanou rúčkou pre lepšiu manipuláciu vyžaduje sa

Technologicky nezmyselná a diskriminačná požiadavka

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Detektor - wifi detektor so zabudovanou rúčkou aSi pre lepšiu manipuláciu Vyžaduje sa
Navrhnutá hodnota Detektor s rukoväťou pre lepšiu manipuláciu Vyžaduje sa

Použili ste dve rozdielne podmienky v v jednej požiadavke. aSi je typ technológie detektoru a a dôležitý je ale typ scintilátora.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 13. Dodávateľ sa zaväzuje dodať technologický projekt k predmetu zákazky do 21 dní od dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky.
Navrhnutá hodnota 13. Dodávateľ sa zaväzuje dodať technologický projekt k predmetu zákazky do 30 dní od dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky.

Je potrebná osobná návšteva pracoviska projektantom a profesistom a následne vypracovanie projektu.

Názov
Pôvodná hodnota 15. V prípade, že Dodávateľ nedodrží termín dodania tovaru, môže si Objednávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, najviac však 10 % z hodnoty nedodaného tovaru.
Navrhnutá hodnota a 15. V prípade, že Objednávateľ nedodrží termín pripravenosti priestorov na inštaláciu tovaru, môže si Dodávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania, najviac však 10 % z hodnoty nedodaného tovaru. V prípade, že Dodávateľ nedodrží úhrady faktúry, môže si Objednávateľ uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, najviac však 10 % z hodnoty z časti neuhradenej faktúry.

Chýba vyváženosť zmluvy medzi Obstarávateľom a Dodávateľom. Návrh zmluvy je len v prospech Obstarávateľa.

Názov
Pôvodná hodnota 16. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo ju vrátiť Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.
Navrhnutá hodnota 16. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. V prípade že obstarávateľ nemá pripravené priestory na inštaláciu do 130 dní od výzvy na dodanie tovaru, dodávateľ dodá tovar a vystaví faktúru v objeme 95% a začína plynúť záručná doba na predmet dodávky a dodatkom zmluvy sa dodávateľ zaviaže, že prístroj nainštaluje ak budú priestory pripravené, čo obstarávateľ oznámi dodávateľovi 20 dní vopred.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti , má Objednávateľ právo ju vrátiť Dodávateľovi

Nevyvážená zmluva medzi obstarávateľom a dodávateľom. Ak obstarávateľ nepripraví priestory na inštaláciu prístroja, dodávateľ nikdy nemôže naplniť podmienky zmluvy a dodať prístroj a vystaviť faktúru.

Názov
Pôvodná hodnota 9. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokumentov, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Navrhnutá hodnota 9. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokumentov, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 5 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

Diskriminačšné a neobvykle krátky čas

Názov
Pôvodná hodnota 13. Dodávateľ sa zaväzuje dodať technologický projekt k predmetu zákazky do 21 dní od dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky.
Navrhnutá hodnota 13. Objednávateľ sa zaväzuje dodať stavebný projekt súčasného riešenia budúceho pracoviska súčasne s Výzvou na dodanie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať technologický projekt k predmetu zákazky do 21 dní od dňa doručenia Výzvy na dodanie predmetu zákazky.

Je potrebná osobná návšteva pracoviska projektantom a profesistom a následne vypracovanie projektu. Bez stavebného projektu súčasného riešenia budúceho pracoviska nie je možné vypracovať a dodať dodať technologický projekt k predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2024 12:02 — 30.11.2024 12:03

1,00 Predmet zákazky celkom

177 162,58

147 635,48

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle bodu 8. Osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2024 10:06

19.06.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 105
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2024 15:19 - Vstupná ponuka 177 162,00 € Cena s DPH
17.06.2024 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka 177 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS