• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2024 09:50

Detail zákazky Z20244462

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2024 09:50

Základné údaje

Z20244462

OF-289412

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9386690

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

00685810

J O L L Y J O K E R , a.s.

Ďumbierska 3, Bratislava, 83372, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná prehliadka a servisná skúška zdvíhacích zariadení

zdvíhacie zariadenia, brány, servisná prehliadka, servisná skúška

  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 71621000-7 - Služby v oblasti technickej analýzy alebo technického poradenstva
  • 44000000-0 - Stavebné konštrukcie a materiály; pomocné výrobky pre konštrukcie (s výnimkou elektrických prístrojov)
  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 71631300-3 - Technická inšpekcia budov
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71300000-1 - Inžinierske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná prehliadka a servisná skúška zdvíhacích zariadení
Funkcia
Servisná prehliadka a servisná skúška zdvíhacích zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sekciová brána STEEL LINE – DOCK PSL, Rozmery v mm: š. 2940 x v. 3260, Výrobné číslo: 401878/BR/18, Rok výroby: 2018 Početprehliadok za rok 2
Sekciová brána STEEL LINE – DOCK PSL, Rozmery v mm: š. 3460 x v. 3960, Výrobné číslo: 401728/BR/17,  Rok výroby: 2017 Početprehliadok za rok 2
Sekciová brána STEEL LINE – DOCK PSL, Rozmery v mm: š. 3000 x v. 3280, Výrobné číslo: 401326/BR/17, Rok výroby: 2017 Početprehliadok za rok 2
Navíjacia mreža TUBOLARE 90, Rozmery v mm: š. 2400 x v. 3000, Výrobné číslo: 1/2004,  Rok výroby: 2004 Početprehliadok za rok 2
Sekciová brána ELBAK, Rozmery v mm: š. 3630 x v. 4600, Výrobné číslo: 10608/2, Rok výroby: 2000 Početprehliadok za rok 2
Sekciová brána ELBAK, Rozmery v mm: š. 2900 x v. 3060, Výrobné číslo: 10608/3, Rok výroby: 2000 Početprehliadok za rok 2
Navíjacia mreža TONDINO S, Rozmery v mm: š. 4100 x v. 3300, Výrobné číslo: 10608/4, Rok výroby: 2000 Početprehliadok za rok 2
Navíjacia brána DP118/77, Rozmery v mm: š. 2990 x v.4000, Výrobné číslo: 10608/6, Rok výroby: 2000 Početprehliadok za rok 2
Navíjacia mreža TONDINO S, Rozmery v mm: š. 2900 x v. 3060, Výrobné číslo: 10680/5, Rok výroby: 2000 Počet prehliadok za rok 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie "Zmluvy o poskytovaní služieb" (ďalej len "zmluva") na dobu určitú 3 roky odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zhotoviteľ sa zaväzuje zaisťovať a vykonávať všetky nižšie uvedené opatrenia za účelom udržovania technického stavu, vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzky schopnosti zvisle posuvných brán - mreží (ďalej len zariadenie) objednávateľom zverených zhotoviteľovi touto zmluvou na servisné prehliadky. Priebeh servisných prehliadok a pravidelnej preventívnej údržby – bod 1.1. a servisných skúšok – bod 1.2. bude zaznamenaný v denníku zdvíhacieho zariadenia. Zápis do denníka zdvíhacieho zariadenia potvrdia zástupcovia oboch zmluvných strán.
Zhotoviteľ do 2 dní od  podpísania tejto zmluvy predloží objednávateľovi Oprávnenie vydané Technickou inšpekciou.
1.1 Servisné prehliadky a pravidelná preventívna údržba
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonávať pravidelné servisné prehliadky zverených zvisle posuvných zariadení v súlade a rozsahu podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v termínoch stanovených touto vyhláškou a to v závislosti od druhu udržovaných zvisle posuvných zariadení.
Zároveň s servisnou prehliadkou vykoná zhotoviteľ pravidelnú preventívnu údržbu predmetných zvisle posuvných zariadení podľa vopred stanoveného programu za účelom zaistenia spoľahlivosti chodu a bezpečnosti prevádzky, ktorá zahrňuje:
- 1.1.1. mazanie vodiacich dráh, ložísk, reťazovej dráhy, vodiacich koliesok, pántov, navíjacích bubnov na lanká
- 1.1.2. čistenie vodiacich dráh, ložísk, pántov, reťazových dráh, posuvných zariadení od prevádzkových nečistôt
- 1.1.3. kontrolu funkčnosti motorovej jednotky a motorovej lišty, kontrolu napájania motorovej jednotky, kontrolu funkčnosti elektroniky, kontrolu nastavenia koncových spínačov, kontrolu signalizačného svetla, kontrolu diaľkového ovládania, kontrolu pripojenia antény, kontrolu inštalácie elektrického systému
- 1.1.4. kontrolu funkčnosti odblokovacieho zariadenia, kontrolu funkčnosti pohyblivých spojov a pántov, kontrolu funkčnosti pružín ich napnutie a tvrdosť, kontrolu funkčnosti zabezpečovacieho zariadenia pri poruche pružín, kontrolu funkčnosti uzamykania, kontrolu uchytenia vodiacich dráh, kontrolu uchytenia pohonu, kontrolu dotiahnutia všetkých spojov, kontrolu zaistenia pružín a navíjacích bubnov proti uvoľneniu, kontrolu opotrebovania ozubeného kolesa na pohone, kontrolu vyváženosti brány
Potrebný pomocný materiál, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky sú zahrnuté v cene a ich likvidácia je zaistená zhotoviteľom v súlade so zákonom o ochrane životného prostredia.
1.3. Opravy
Bežné prevádzkové poruchy nahlásené objednávateľom mimo dohodnutých termínov servisných prehliadok alebo skúšok, zhotoviteľ odstráni do 24 hodín pracovného dňa po ich písomnom oznámení prostredníctvom emailu.Ak charakter poruchy, alebo jej odstránenie vyžaduje dodanie špeciálneho náhradného dielu, prejedná zhotoviteľ ďalší termín odstránenia poruchy s poverenou osobou objednávateľa.
Opravy prevádzkových porúch mimo dohodnutých termínov servisných prehliadok, alebo skúšok sú nad rámec paušálnej ceny tejto zmluvy a sú fakturované zvlášť, podľa skutočne vynaložených nákladov zhotoviteľa, pokiaľ nie je dohodnuté v doplňujúcich ustanoveniach tejto zmluvy inak. Všetky opravy spojené s výmenou náhradných dielov sú vykonávané zhotoviteľom na základe objednávateľom odsúhlasenej písomnej cenovej ponuky na použitý materiál, ku ktorému sa pripočíta počet skutočne odpracovaných hodín.
1.4 Odborná asistencia
• Školenie personálu objednávateľa : -Objednávateľ v prípade potreby určí obsluhu predmetných zvisle posuvných zariadení a zhotoviteľ vykoná bezplatné zaškolenie k spôsobilosti určených osôb na obsluhu vyhradeného technického zariadenia.  - Školenia vykoná zhotoviteľ v rámci servisných skúšok na základe písomnej výzvy objednávateľa.
• Poradenstvo: - S výsledkami údržby, servisných prehliadok a servisných skúšok je bezprostredne oboznámená poverená osoba objednávateľa, vrátane návrhu zhotoviteľa na potrebnú opravu alebo modernizáciu zvisle posuvných zariadení k zaisteniu zlepšenia bezpečnosti a spoľahlivosti prevádzky, prípadne k zlepšeniu technickej úrovne a vyhotovenia. - Zhotoviteľ sa zaväzuje včas informovať objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s touto zmluvou.
2 Odstúpenie od zmluvy
2.1.  Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy:
• v prípade zistenia nedodržania termínov, rozsahu a kvality prác v zmluve dohodnutých, spočívajúcich na strane zhotoviteľa, ktoré by bránili bezpečnému užívaniu zvisle posuvných zariadení; • v dôsledku zmeny vlastníckych vzťahov k predmetným zvisle posuvným zariadeniam.
2.2. Zhotoviteľ má právo odstúpiť od zmluvy:
• v prípade, ak zistí zásahy iných osôb na predmetných udržiavaných zvisle posuvných zariadení;• v prípade, ak zistí pri vykonávaní dohodnutého predmetu plnenia nutnosť vykonania prác bezpečnostného charakteru, ktorých vykonanie objednávateľ odmietne. V tomto prípade zhotoviteľ nezodpovedá za ďalšiu bezpečnosť zvisle posuvných zariadení.
2.3. Objednávateľ i zhotoviteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu.
3 Záručné podmienky - Zodpovednosť zhotoviteľa
•  Zhotoviteľ zodpovedá za riadne a včasné plnenie záväzkov, vyplývajúcich z tejto zmluvy.•  Objednávateľ má právo na odstránenie vád, alebo úhradu preukázateľných sankcií, udelených mu zo strany štátneho odborného dozoru v dôsledku porušenia zmluvných povinností zhotoviteľa.•  Zhotoviteľ nezodpovedá objednávateľovi za škodu alebo ekonomické straty jemu spôsobené treťou osobou alebo vyššou mocou. Za vyššiu moc sa považuje taká vonkajšia okolnosť, ktorú zhotoviteľ nemohol odvrátiť alebo prekonať, ani ju v dobe vzniku predvídať.
•  Zodpovednosť zhotoviteľa za spôsobenú škodu pri plnení predmetu zmluvy je krytá poistením zo strany zhotoviteľa.•  V prípade dodania náhradného dielu bude poskytnutá zhotoviteľom 6 mesačná záruka na tento diel. Záruka začína plynúť dňom odovzdania vykonaných prác.
4 Všeobecné podmienky
• Presné termíny plánovaných činností sú telefonicky dojednané vopred so zástupcom objednávateľa. • Prevádzkové poruchy nahlási objednávateľ telefonicky, mailom, písomne na adresu zhotoviteľa, uvedie charakter, prípadne príčinu poruchy a požadovaný termín odstránenia poruchy za prítomnosti povereného pracovníka objednávateľa. • Objednávateľ je povinný vytvoriť pracovníkom zhotoviteľa podmienky na prevedenie dohodnutej servisnej prehliadky.
• Zhotoviteľ zodpovedá za dodržiavanie platných právnych predpisov upravujúcich bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. a vyhl. č. 374/1990 Zb. o bezpečnosti práce a technických zariadení v objekte objednávateľa a zodpovedá za dodržiavanie požiarnych predpisov v zmysle zákona č. 314/2001 Zb. v platnom znení. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že ním poverení pracovníci sú komplexne poučení o zásadách bezpečnosti práce a požiarnej ochrany.
• Zhotoviteľ je povinný v objekte udržiavať čistotu a poriadok, odstraňovať na svoje náklady odpady a nečistoty vzniknuté pri vlastnej činnosti. Pri nesplnení tejto povinnosti objednávateľ vyzve zhotoviteľa písomne na zjednanie nápravy zhotoviteľ splní svoju povinnosť do 3 dní od obdržania tejto výzvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

17.06.2024 08:00 — 17.06.2027 14:00

9,00 ks

4 298,40

3 582,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2024 10:39

12.06.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 982
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2024 14:22 - Vstupná ponuka 4 298,40 € Cena s DPH
10.06.2024 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka 4 298,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS