• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2024 11:21
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2024 11:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2024 11:35

Detail zákazky Z20244458

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2024 11:21
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2024 11:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2024 11:35

Základné údaje

Z20244458

OF-289233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9380557

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

33558884

Stanislav Bohdan

Vlárska 8410/26, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobusová doprava pre Folklórny súbor (NL)

preprava, autobus

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prepravy osôb klimatizovaným autobusom
Funkcia
Autobusová doprava pre Folklórny súbor EKONÓM  na festival Op Roakeldais v meste Warffum v Holandsku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preprava osôb  klimatizovaným autobusom ks 1
Počet prepravovaných osôb osoba 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pristavenie autobusu - parkovisko Ekonomickej univerzity v Bratislave áno
Začiatok cesty 25.6.2024 večer od Ekonomickej univerzity v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava s príjazdom do mesta Warffum 26.6.2024 okolo 12:00 hod.  (Oostervalge 52a/53 Warffum Holandsko).
Koniec cesty 1.7.2024 o cca 24:00 hod. (odchod z festivalu okolo 12:00 hod.)
Trasa Bratislava – Warffum Holandsko - Bratislava
Požiadavky: 50 miestny autobus vybavený funkčným WC, klimatizáciou, tyčami na zavesenie krojov v batožinovému priestore autobusu – veľkosť minimálne 15 m3 (naloženie krojov, nástrojov a batožiny), 2 vodiči.  V cene prepravy sú náklady na cca 2 400 km cestu tam aj späť + 300 km ktoré sa najazdia na mieste festivalu, mýtne poplatky v krajinách cez ktoré sa bude predchádzať, stojné autobusu, mzda a diéty dvoch vodičov. áno
pokračovanie: Dopravca sa musí vedieť na požiadanie preukázať poistením proti škodám spôsobeným tretím osobám.Ubytovanie v rodinách a strava vodičov na mieste je zabezpečené zo strany organizátorov podujatia. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť.
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

25.06.2024 18:30 — 01.07.2024 23:59

1,00 kpl

7 500,00

7 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.06.2024 10:29

11.06.2024 11:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 367
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2024 11:11 - Vstupná ponuka 7 500,00 € Cena bez DPH
10.06.2024 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka 7 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS