• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2024 10:12
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2024 10:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2024 10:30

Detail zákazky Z20244404

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2024 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2024 10:12
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2024 10:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2024 10:30

Základné údaje

Z20244404

OF-289076

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9380579

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné a obnovovacie školenie vodičov ADR

školenie vodičov ADR, obnovovacie školenie vodičov ADR, školenie vodičov ADR + trieda 1, školenie vodičov ADR + cisterna

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o  triedu 1 (preprava nebezpečných vecí) a základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách, obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1 (preprava nebezpečných vecí) a obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoby 14
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoby 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR
Požadovaný rozsah kurzu Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebez. vecí v kusových zásielkach, voľne ložených, v cisternách a prepravu nebezpečných vecí triedy 1( výbušne látky a predmety),
Požadovaný rozsah kurzu Obnovenie a rozšírenie vedomostí v oblasti prepravy nebezpečných látok.
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti , ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných predpisov , vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia
Cena kurzu ADR obsahuje správny poplatok (kolok 20,00 Eur)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, Nedodržanie  tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy..
Lehota plnenia najneskôr do 30.11.2024.
Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu  zmluvy  a podrobný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Požaduje sa viesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonávaním kurzu (doprava, certifikáty/osvedčenie a iné , vrátane za kolkové poplatky)
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia,/kurzu školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Spôsob platby prevodom , splatnosť faktúry do faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Objednávateľ požaduje po absolvovaní základného školenia ADR  a pri obnovení školenia ADR vystaviť certifikát /osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu objednávateľa.
Certifikát /osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore- vodič ADR.
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne , za niekoľko kurzov   spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku ,vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov .Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov , ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu : meno, priezvisko , hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len "protokol" ) , ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa ,ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušnému kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov , ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky  .
Prezenčná listina  bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň , prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov , za ktorý sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi , ktorý daný kurz  viedol začiatok kurzu ,ukončenie kurzu , počet účastníkov, ktorí na kurze uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa.
Jeden  originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrená pečiatkou a podpisom poskytovateľa..
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: Nitra a okolie do 100 km

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká(11.brigáda Vzdušných síl Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.06.2024 10:11 — 20.12.2024 10:11

1,00 podľa opisného formulára

7 000,00

6 390,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

V prípade nejasností nás kľudne kontaktujte.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2024 15:31

11.06.2024 10:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 315
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2024 08:48 - Vstupná ponuka 7 000,00 € Cena s DPH
07.06.2024 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 7 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS