30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Základné a obnovovacie školenie vodičov ADR
školenie vodičov ADR, obnovovacie školenie vodičov ADR, školenie vodičov ADR + trieda 1, školenie vodičov ADR + cisterna
Služba
1. Školenie vodičov ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1 (preprava nebezpečných vecí) a základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách, obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1 (preprava nebezpečných vecí) a obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 14 | ||
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoby | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR |
Požadovaný rozsah kurzu | Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebez. vecí v kusových zásielkach, voľne ložených, v cisternách a prepravu nebezpečných vecí triedy 1( výbušne látky a predmety), |
Požadovaný rozsah kurzu | Obnovenie a rozšírenie vedomostí v oblasti prepravy nebezpečných látok. |
Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti , ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných predpisov , vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia |
Cena kurzu ADR obsahuje | správny poplatok (kolok 20,00 Eur) |
Názov |
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, Nedodržanie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.. |
Lehota plnenia najneskôr do 30.11.2024. |
Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Požaduje sa viesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonávaním kurzu (doprava, certifikáty/osvedčenie a iné , vrátane za kolkové poplatky) |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia,/kurzu školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Spôsob platby prevodom , splatnosť faktúry do faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje po absolvovaní základného školenia ADR a pri obnovení školenia ADR vystaviť certifikát /osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu objednávateľa. |
Certifikát /osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore- vodič ADR. |
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál |
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne , za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku ,vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov .Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov , ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu : meno, priezvisko , hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len "protokol" ) , ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa ,ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušnému kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov , ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky . |
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň , prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov , za ktorý sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi , ktorý daný kurz viedol začiatok kurzu ,ukončenie kurzu , počet účastníkov, ktorí na kurze uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrená pečiatkou a podpisom poskytovateľa.. |
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: Nitra a okolie do 100 km |
Jelenecká(11.brigáda Vzdušných síl Nitra), Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
17.06.2024 10:11 — 20.12.2024 10:11
1,00 podľa opisného formulára
7 000,00
6 390,00
V prípade nejasností nás kľudne kontaktujte.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2024 15:31
11.06.2024 10:12
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2024 08:48 - Vstupná ponuka | 7 000,00 | € | Cena s DPH |
07.06.2024 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: