• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 09:50

Detail zákazky Z20244390

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2024 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 09:50

Základné údaje

Z20244390

OF-288157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397402

Objednávateľ

17335876

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline

Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK

Dodávateľ

35728311

AUTOPOLIS, a.s.

Panónska cesta 32, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné motorové vozidlo KIA Ceed SW, 1,5 TGDi alebo ekvivalent

Osobný automobil

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné motorové vozidlo KIA Ceed SW, 1,5 TGDi alebo ekvivalent
Funkcia
Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a výkonu štátneho zdravotného dozoru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rok výroby rok 2023
Zdvihový objem motora cm3 1482
Výkon motora kW 103
Počet valcov ks 4
Pohotovostná hmotnosť kg 1500
Počet dverí ks 5
Počet miest na sedenie ks 5
Objem palivovej nádrže l 50
Vonkajšie rozmery auta - dĺžka mm 4600
Vonkajšie rozmery auta - šírka mm 1800
Vonkajšie rozmery auta - výška mm 1465
Rázvor mm 2650
Batožinový priestor - základný objem l 600
Spotreba kombinovaná l/100 km 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ karosérie kombi
PHM benzín
Motor zážihový
Prevodovka 6 stupňová manuálna
ABS - protiblokovací systém áno
ESC - elektronický stabilizačný systém áno
HAC - asitent rozjazdu v kopci áno
FCA+ (asistent na predchádzanie čelným zrážkam detegujúci automobily/ cyklistov/chodcov) áno
LKA+LFA  (aktívny asistent udržiavania v strede jazdného pruhu zabraňujúci prekročeniu čiary) áno
Airbag vodiča a spolujazdca (spolujazdca s možnosťou deaktivácie), bočné airbagy predných sedadiel, hlavové airbagy
Trojbodové bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách
Imobilizér a alarm áno
Dvojzónová automatická klimatizácia áno
Štart stop systém áno
Elektrické ovládanie predných  a zadných okien áno
Ovládanie  audio systému na  volante áno
Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky ovládané a vyhrievané
Elektricky sklopné vonkajšie spätné zrkadlá áno
Predná lakťová  opierka áno
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Vyhrievaný  veniec  volantu áno
Palubný počítač áno
Rádio áno
Tempomat  s  obmedzovačom rýchlosti áno
Farba karosérie akákoľvek farba
Alu  disky R17  + letné pneumatiky 225/45 R17 4ks
Predné Full LED svetlomety áno
LED zadné svetlá áno
Predné parkovacie senzory áno
Zadná parkovacia kamera áno
Vyhrievané predné sedadlá áno
Osvetlenie slnečných clôn vodiča a spolujazdca áno
Zatmavené sklá od B-stĺpika áno
Sada 4 ks zimných pneu áno
Dažďový senzor áno
Bezplatná garančná prehliadka počas 2 rokov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia preberacieho protokolu.
Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa Technickú ponuku predmetu zákazky, ktorá musí obsahovať: názov výrobcu, značku a typ ponúkaného automobilu, podrobný technický popis preukazujúci splnenie zadaných kritérií predmetu zákazky vrátane fotodokumentácie. Plnenie Zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutého automobilu.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca áut.
Súčasťou dodania obstarávaného vozidla je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, potvrdenie o zhode vozidla, návodu na údržbu v slovenskom jazyku.
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného motorového vozidla v lehote najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy za podmienky splnenia všetkých podmienok súťaže.
Automobil musí byť dodaný s údajom na počítadle km nie vyšším ako 200 km.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na preberacom protokole Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný pri odovzdaní automobilu predložiť Objednávateľovi všetku dokumentáciu k odovzdanému predmetu zákazky, návod na obsluhu (manuál) v slovenskom alebo v českom jazyku. Dodávateľ je povinný poskytnúť inštruktáž k používaniu automobilu.
Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní predmetu zákazky pre každý automobil jednotlivo v 2 origináloch. Prílohou faktúry musí byť preberací protokol potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak Objednávateľovi ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH.
Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky.
Dodávateľ garantuje autorizovaný  záručný a pozáručný servis v sídle Obstarávateľa (Žilina)
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručnú dobu na vozidlo min. 24 mesiacov alebo min. 100 000 km, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Záručnú dobu na prehrdzavenie karosérie dodávateľ poskytuje minimálne 6 rokov od prevzatia vozidla.
Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť pre zriadenie poistenia vozidiel a prepis vlastníctva vozidla na objednávateľa.
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.06.2024 08:30 — 31.07.2024 08:30

2,00 ks

45 616,08

45 616,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2024 08:32

14.06.2024 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2024 20:54 - Vstupná ponuka 45 615,60 € Cena s DPH
07.06.2024 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 45 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS