30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31593356
AJ, spoločnosť s ručením obmedzeným
Ulica stavbárov 21, Prievidza, 97101, SVK
Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov
Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov .Odborná skúška. Servisná kontrola.
Služba
1. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP DRAGER kompozit
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre zabezpečenie bezpečného používania zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisná kontrola ADP Darager kompozit - ročná | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | |
Premeranie na meracej stolici. |
2. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | |
Premeranie na meracej stolici. |
3. Odborná skúška prístroja Saturn - oxy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odborná skúška prístroja Saturn - oxy | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
4. Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
5. Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť
|
|
---|---|
Funkcia |
Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť, bezpečnosť : PA Interspiro |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť, bezpečnosť : PA Interspiro | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
6. Ročná revízia a kontrola regulačných kociek
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná revízia a kontrola regulačných kociek | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
7. Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy
|
|
---|---|
Funkcia |
Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy Bio S - Cape |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy Bio S - Cape | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. |
8. Periodická skúška kovových tlakových nádob
|
|
---|---|
Funkcia |
Periodická skúška kovových tlakových nádob |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Periodická skúška kovových tlakových nádob | ks | 6 |
Názov |
Objednávateľ požaduje vykonanie služby u položiek: pol. č. 1 - 4 ks do 30.7.2024, - 6 ks do 31.8.2024, - 6 ks do 30.9.2024. Pol.č.2 do 30.8.2024, pol. č. 3 do 31.8.2024, pol.č. 4,5 a 6 v mesiacoch Júl - August, Pol č. 7 a 8 v mesiacoch Júl - August. Z uvedeného dôvodu objednávateľ umožňuje čiastkové vystavenie faktúr za vykonané služby do celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Zemianske Kostoľany. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Dodávateľ odoberie revidované zariadenia v mieste plnenia a po vykonaní revízií ich doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
43.zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2024 09:41 — 30.09.2024 09:42
1,00 súbor položiek
4 636,00
3 863,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2024 09:57
12.06.2024 09:48
12.06.2024 10:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2024 07:49 - Vstupná ponuka | 4 635,60 | € | Cena s DPH |
07.06.2024 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 635,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: