• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2024 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2024 11:10

Detail zákazky Z20244346

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2024 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2024 11:10

Základné údaje

Z20244346

OF-289063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9391370

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

tanier, miska, viečko, špajdle, špáradlá, obrus, utierky

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tanier plytký papierový
Funkcia
Jednorazový papierový tanier. Plytký, priemer 23 cm ,dodávané v balení po 100 ks. Farba biela.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 35
Počet kusov v balení ks 100
Priemer taniera cm 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba biela
Materiál papier
 2. Jednorázová miska na polievku
Funkcia
Jednorázová plastová miska na polievku. Priehľadná, vhodná na tekuté potraviny, objem 500ml, priemer 115mm, dodávané v balení po 50ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 35
Počet kusov v balení ks 50
Objem ml 500
Priemer mm 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál plast
Farba priehľadná
 3. Viečko na polievkovú misku
Funkcia
Jednorázové plastové viečko na misku na polievku, priemer 115mm, dodávané v balení po 50ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 35
Počet kusov v balení ks 50
Priemer mm 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál plast
Farba priesvitná
 4. Drevené špajdle s hrotom
Funkcia
Drevené špajle s dĺžkou 30 cm a priemerom 3 mm, z jednej strany zaostrené. Balenie obsahuje 100 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 50
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 30
Priemer mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál drevo
Farba natur
Z jednej strany zaostrené
 5. Špáradlá drevené
Funkcia
Drevené špáradlá hygienicky balené v celofáne. Špáradlá sú guľaté s obojstrannými hrotmi. Rozmery: výška 65 mm, Ø 2 mm. Balenie obsahuje 1000 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 50
Počet kusov v balení ks 1000
Výška mm 65
Priemer mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Drevo
Farba Natur
Špáradlá sú guľaté s obojstrannými hrotmi.
 6. Papierový obrus
Funkcia
Obrus bielej farby, materiál: papier, štrukturovaný, určený na jednorázové použitie. Návin 10m x 120cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 50
Dĺžka m 10
Šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál papier
Farba biela
Štrukturovaný
 7. Papierové utierky MAXI
Funkcia
Papierové utierky, rolované, perforované MAXI s priemerom 19 cm, 100m, 100% celulóza, 2 - vrstvové, 6ks v balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 40
Počet kusov v balení ks 6
Priemer cm 19
Dĺžka m 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100% celulóza
Farba biela
2 - vrstvové, rolované, perforované
 8. Servítky
Funkcia
Papierové servítky, biele, 1- vrstvové, 33 x 33 cm, 100 ks v balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 100
Počet kusov v balení ks 100
Rozmer cm 33x33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál papier
Farba biela
1 - vrstvové
 9. Papierové vrecká - kupecké 2kg
Funkcia
Papierové vrecká z hnedého papiera, s krížovým dnom, recyklovateľné, rozmer 21x33 cm, 50ks v balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 50
Počet kusov v balení ks 50
Rozmer cm 21x33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba hnedá
recyklovateľné
 10. Papierové vrecká - kupecké 5kg
Funkcia
Papierové vrecká z hnedého papiera, s krížovým dnom, recyklovateľné, rozmer 285x490mm, 50ks v balení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 40
Počet kusov v balení ks 50
Rozmer mm 285x490
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba hnedá
recyklovateľné
 11. Alobal
Funkcia
Alumíniová fólia s hrúbkou 10,5µm, 29cmx150m.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 45
Šírka cm 29
Dĺžka m 150
Hrúbka µm 10,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ požaduje pre svoju potrebu 2ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň aj ako dodací list alebo 2ks faktúry a 2ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.30 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

17.06.2024 10:23 — 04.07.2024 10:24

1,00 súbor

3 060,00

3 060,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.06.2024 10:57

13.06.2024 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2024 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2024 15:06 - Vstupná ponuka 3 060,00 € Cena s DPH
12.06.2024 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 3 048,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS