37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
Podpora prostredia pre virtualizáciu LAN siete pri zachovaní pôvodnej funkcionality
LAN siete, virtualizácia
Služba
|
1. Vmware vSphere Foundation 8
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vmware vSphere Foundation 8 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vmware vSphere Foundation 8 | ks | 352 |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný predložiť doklad, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. |
| Túto skutočnosť dodávateľ preukáže objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy. |
| Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware. |
| Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru. Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
| Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
| V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže Dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. E-mail adresa bude poskytnutá víťaznému uchádzačovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí plynulé pokračovanie kontraktu. |
| Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom tejto zmluvy. |
| Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality Dodávateľa. |
| Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur. |
| Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. |
| Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu predmetu zákazky prostredníctvom objednávky vystavenej Objednávateľom. |
| Maximálna výška zdrojov je určená na 3 ročné splátky s tým, že Objednávateľ požaduje dodanie licencií s termínom plnenia/dodania licencií od 27.09.2024 do 26.09.2027 s termínom vystavenia faktúry Dodávateľa Objednávateľovi: |
| Prvá splátka: najneskôr do 15/12/2024; Druhá splátka: najneskôr do 15/12/2025; Tretia splátka: najneskôr do 15/12/2026. |
| Typ zmluvy: Zmluva o poskytnutí služby. |
| Nejedná sa o rámcovú dohodu. |
| Jednotkové ceny sú počas trvania zmluvy nemenné. |
| Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. |
| V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok Dodávateľovi. |
| Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
05.08.2024 00:00 — 26.09.2027 23:59
1,00 zákazka
158 400,00
132 000,00
Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2024 09:21
14.06.2024 09:00
14.06.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.06.2024 10:08 - Vstupná ponuka | 158 400,00 | € | Cena s DPH |
| 07.06.2024 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 158 188,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: