• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2024 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 09:50

Detail zákazky Z20244345

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2024 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2024 09:50

Základné údaje

Z20244345

OF-289296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9397406

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora prostredia pre virtualizáciu LAN siete pri zachovaní pôvodnej funkcionality

LAN siete, virtualizácia

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vmware vSphere Foundation 8
Funkcia
Vmware vSphere Foundation 8
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vmware vSphere Foundation 8 ks 352
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť doklad, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware.
Túto skutočnosť dodávateľ preukáže objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy.
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy preukázateľne registrovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware.
Podpora musí byť poskytovaná priamo výrobcom softvéru. Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
Zmluva je neplatná v celom rozsahu v prípade, ak Dodávateľ nie je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri konečných užívateľov výhod, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže Dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. E-mail adresa bude poskytnutá víťaznému uchádzačovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí plynulé pokračovanie kontraktu.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie Dodávateľa poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom tejto zmluvy.
Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality Dodávateľa.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu predmetu zákazky prostredníctvom objednávky vystavenej Objednávateľom.
Maximálna výška zdrojov je určená na 3 ročné splátky s tým, že Objednávateľ požaduje dodanie licencií s termínom plnenia/dodania licencií od 27.09.2024 do 26.09.2027 s termínom vystavenia faktúry Dodávateľa Objednávateľovi:
Prvá splátka: najneskôr do 15/12/2024; Druhá splátka: najneskôr do 15/12/2025; Tretia splátka: najneskôr do 15/12/2026.
Typ zmluvy: Zmluva o poskytnutí služby.
Nejedná sa o rámcovú dohodu.
Jednotkové ceny sú počas trvania zmluvy nemenné.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok Dodávateľovi.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

05.08.2024 00:00 — 26.09.2027 23:59

1,00 zákazka

158 400,00

132 000,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2024 09:21

14.06.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2024 10:08 - Vstupná ponuka 158 400,00 € Cena s DPH
07.06.2024 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 158 188,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS