30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35920891
SERVIS IJ, s.r.o.
Prievozská 32, Bratislava, 900 54, SVK
Opravy a ošetrenie autobusov
Oprava, autobus, diagnostika
Služba
1. Pravidelný servis autobusu Iveco CROSSWAY
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky na autobuse Iveco CROSSWAY |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Iveco CROSSWAY, r.v.: 2018, VIN: VNE6236P00M036901, stav tachometra: 129 092 km | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky | Výmena prevádzkových kvapalín a filtrov - motorový olej, filter oleja, filter vzduchu, filter paliva, filter AD-BLUE, vysúšač vzduchu, filter odvetrávania motora, vodný filter |
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky | Kontrola bŕzd a vzduchovej sústavy, kontrola náprav a riadenia, kontrola prevodovky a motora |
Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s pravidelným servisom vrátane náhradných dielov, spotrebného materiálu a ceny práce |
2. Diagnostika autobusu Iveco CROSSWAY
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie diagnostiky – špecifikovanie poruchy brzdového systému (svieti kontrolka ABS, EBS) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Iveco CROSSWAY, r.v.: 2020, VIN: VNE6236P10M045767, stav tachometra: 74 485 km | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Diagnostika | Požaduje sa diagnostika – špecifikovanie poruchy brzdového systému (svieti kontrolka ABS, EBS) s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy. |
Diagnostika | Požaduje sa nacenenie opravy poruchy brzdového systému |
Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s vykonaním diagnostiky |
Názov |
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie. |
Miesto plnenia do 50 km od Bratislavy. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH a všetkých nákladov (náhradné diely, práca, administratívne úkony) súvisiacich s predmetom zákazky. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom - resp. servisným protokolom, musí byť servisný protokol jej súčasťou. |
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ na vykonanú službu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami. |
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Za Kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.06.2024 08:00 — 28.06.2024 14:00
1,00 položky opisného formulára
2 630,58
2 192,15
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2024 09:24
07.06.2024 10:08
07.06.2024 10:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2024 14:00 - Vstupná ponuka | 2 600,40 | € | Cena s DPH |
05.06.2024 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 600,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: