• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 11:40

Detail zákazky Z20244315

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 11:40

Základné údaje

Z20244315

OF-289270

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9368761

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu na  36 mesiacov do jedného odberného miesta špecifikovaného odberateľom, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy v trvaní 01.07.2024 do 30.06.2027
Vykurovanie a ohrev TUV
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t. j. 36 mesiacov za jedno odberné miesto OM1 MWh 1230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta 4101454487
Číslo odberného miesta (POD) SKSPPDIS000130022217
Tarifná trieda M8
Predpokladaná ročná spotreba v MWh 410
Termín začatia dodávky zemného plynu 01.07.2024 o 00:00:00 hod
Termín ukončenia dodávky zemného plynu 30.06.2027 o 24:00:00 hod
Zodpovednosť za odchýlku Požadujeme od dodávateľa, aby prevzal zodpovednosť za odchýlku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Obchodnou jednotkou je 1 MWh.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného množstva objednaného plynu).
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OÚEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu pre dané odberné miesto objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OÚEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ rozpis jednotlivých položiek ceny v nasledovnej štruktúre: cena za dodávku plynu, skladovanie, štruktúrovane, cena za prepravu, cena za distribúciu, spotrebnú daň a DPH ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku zemného plynu, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. Uvedené jednotkové ceny za dodávku zemného plynu sú konečné a obsahujú všetky oprávnené náklady dodávateľa.
Objednávateľ vyhlasuje, že nepožaduje oslobodenie od spotrebnej dane.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesto tak, aby boli najvýhodnejšie pre objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním.
Návrh predmetu plnenia nesmie ísť nad rámec požiadaviek vyplývajúcich z OPET, OÚEP a platnej legislatívy v oblasti plynárenstva.
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OÚEP sú od začiatku neplatné.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľ distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OÚEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OÚEP, resp. v zmysle platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesto, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre Om objednávateľa s ročným vyúčtovacím obdobím je objednávateľ povinný mesačne uhrádzať za dohodnuté opakované dodávky v priebehu vyúčtovacieho obdobia platby za opakované dodávky v dohodnutej výške.
Vyúčtovacím obdobím, za ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla, je kalendárny rok alebo mesiac. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS.
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste elektronickou formou (online), pokiaľ, a v rozsahu v akom to technické parametre odberného miesta umožňujú.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Strana, na ktorá bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Náležitosti vyslovene v tejto zmluve neupravené sa riadia ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť energetiky (Energetické predpisy), najmä zákonom č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v platnom znení, zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, vyhláškou č. 24/20103 Z.z. o pravidlách fungovania vnútorného trhu s elektrinou a o pravidlách fungovania vnútorného trhu s plynom v platnom znení a OUEP.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
- Doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku plynu,
- Čestné vyhlásenie o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy s PDS o distribúcii a o prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k OM odberateľa počas plnenia zmluvy,
- Čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s plynom s prevádzkovateľom prenosovej sústavy počas plnenia zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní pre uzavretie a plnenie zmluvy.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky,
- Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto objednávkovom formuláre (v tejto zmluve),
- Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ  má právo výlučne na úhradu preukázaných a účelne vynaložených nákladov, ktoré mu ku dňu výpovede vznikli,
- Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti,
- Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora súlad s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Účelom OP je upresniť a rozšíriť podmienky OPET v nutnej miere.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2024 00:00 — 30.06.2027 23:59

1 230,00 MWh

77 245,94

77 245,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2024 15:36

07.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 135
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2024 08:43 - Vstupná ponuka 77 226,79 € Cena bez DPH
07.06.2024 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 77 226,79 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS