• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2024 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2024 13:15

Detail zákazky Z20244309

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2024 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2024 13:15

Základné údaje

Z20244309

OF-288873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9363937

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31352839

PRAGOLAB s.r.o.

Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rutinná a štandardná údržba (RaŠÚ) laboratórnych zdravotníckych zariadení

údržba, funkčnosť, validácia, laboratórny prístroj Systém spektrometrálny Nicolet FTIR

  • 50410000-2 - Opravy a údržba meracích, skúšobných a kontrolných prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. RaŠÚ laboratórneho prístroja Systém spektrometrálny Nicolet FTIR, v.č. 912A0607 - validácia, skúška funkčnosti, nastavenie  parametrov podľa odporúčania výrobcu.
Funkcia
Lab. prístroj - spektrometer na stanovenie spektrálnej analýzy ropných produktov, systém validovaný podľa ASTM E 1421 so štandardami NIST fólia a NG11 NIST sklo Schott  certifikované, programové vybavenie s bench diagnostikou OMNIC Standard Software.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém spektrometrálny Nicolet FTIR sup 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém spektrometrálny Nicolet FTIR, model Nicolet iS10. validácia, skúška funkčnosti (profylaktická kontrola), nastavenie parametrov podľa odporúčania výrobcu
Servisná správa áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia Žilina.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa platné potvrdenie, certifikát alebo iný doklad , že dodávateľ je spoločnosťou (osobou, firmou) oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a pozáručný servis laboratórneho prístroja uvedeného typu.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta plnenia služby.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Služba bude objednávateľom prevzatá na základe servisného listu-správy (montážneho listu) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Servisná správa musí obsahovať dátum vykonania služby, popis činností (rozpis prác), skutočnú dobu vykonania údržby, dodané množstvo tovaru, označenie miesta poskytnutia služby a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie služby s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, názov opravovaného prístroja, jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Na vykonanú službu – RaŠÚ poskytne dodávateľ zákonnú záruku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12.06.2024 07:00 — 28.06.2024 13:00

1,00 súbor položiek

1 985,88

1 654,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2024 12:43

06.06.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 356
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2024 14:14 - Vstupná ponuka 1 985,88 € Cena s DPH
03.06.2024 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 985,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS