30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31352839
PRAGOLAB s.r.o.
Drieňová 34, Bratislava, 82102, SVK
Rutinná a štandardná údržba (RaŠÚ) laboratórnych zdravotníckych zariadení
údržba, funkčnosť, validácia, laboratórny prístroj Systém spektrometrálny Nicolet FTIR
Služba
1. RaŠÚ laboratórneho prístroja Systém spektrometrálny Nicolet FTIR, v.č. 912A0607 - validácia, skúška funkčnosti, nastavenie parametrov podľa odporúčania výrobcu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Lab. prístroj - spektrometer na stanovenie spektrálnej analýzy ropných produktov, systém validovaný podľa ASTM E 1421 so štandardami NIST fólia a NG11 NIST sklo Schott certifikované, programové vybavenie s bench diagnostikou OMNIC Standard Software. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Systém spektrometrálny Nicolet FTIR | sup | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém spektrometrálny Nicolet FTIR, model Nicolet iS10. | validácia, skúška funkčnosti (profylaktická kontrola), nastavenie parametrov podľa odporúčania výrobcu |
Servisná správa | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia Žilina. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa platné potvrdenie, certifikát alebo iný doklad , že dodávateľ je spoločnosťou (osobou, firmou) oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a pozáručný servis laboratórneho prístroja uvedeného typu. |
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta plnenia služby. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Služba bude objednávateľom prevzatá na základe servisného listu-správy (montážneho listu) poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Servisná správa musí obsahovať dátum vykonania služby, popis činností (rozpis prác), skutočnú dobu vykonania údržby, dodané množstvo tovaru, označenie miesta poskytnutia služby a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie služby s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, názov opravovaného prístroja, jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa. |
Na vykonanú službu – RaŠÚ poskytne dodávateľ zákonnú záruku. |
Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12.06.2024 07:00 — 28.06.2024 13:00
1,00 súbor položiek
1 985,88
1 654,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2024 12:43
06.06.2024 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2024 14:14 - Vstupná ponuka | 1 985,88 | € | Cena s DPH |
03.06.2024 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 985,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: