• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2024 11:54
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2024 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2024 13:30

Detail zákazky Z20244296

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2024 11:54
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2024 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2024 13:30

Základné údaje

Z20244296

OF-289174

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9363923

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

železiarske výrobky a brusivá

železiarske výrobky a brusivá

  • 42141700-6 - Kotúčové spojky
  • 14811300-2 - Brúsne kotúče
  • 44312000-0 - Drôt na ploty
  • 44333000-3 - Drôty
  • 14522300-9 - Šmirgeľ
  • 44316000-8 - Železiarsky tovar
  • 34312500-2 - Tesnenia
  • 44532100-9 - Nity
  • 44531600-7 - Matice
  • 42622000-2 - Závitorezy alebo závitorezy na matice
  • 44532200-0 - Podložky/tesnenia
  • 44531100-2 - Skrutky do dreva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. brúsne papiere, drôtená kefa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
brúsny papier230x280, P60 ks 100
 2. kotúče
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rezný kotúč na kov 125x1,6 ks 50
kotúč lamelový 125mm zr40 ks 50
kotúč lamelový  125mm zr60 ks 50
kotúč lamelový 125mm zr80 ks 50
Kotouč T1 200x25x51 C46H5AV40 ks 5
Hrncová vrkočová kefa Ø 75 mm drôt oceľ 0,35 mm M14 ks 50
KEFA OKRUŽNÁ VRKOČOVÁ 125MM M14 FE 0.5 MM ks 20
Kotouč T6 200x32x32-45x12 49C60K9V40 ks 5
 3. podložky, nity, matice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plombovací drôt, balenie 1kg, v kotúči, 1,0mm ks 7
medená sada podložiek, 200ks v balení ks 13
klinec 100x4 kg 21
Skrutky do dreva, sada 310 ks sada 10
spony do sponkovačky 140x14, 500ks balenie balenie 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
M5 - 9x1mm - 30x      M6 - 10x1mm - 30x      M6 - 12 x 1 mm - 20x      M8 - 12 x 1 mm - 20x      M8 - 14x1mm - 20x      M10 - 14 x 1 mm - 20x      M12 - 16x1mm - 20x      M12 - 18 x 1,5 mm - 20x      M14 - 18x1mm - 20x medené podložky sada obsahuje, + plastový organizér
Sada skrutiek PZ do dreva v 9 veľkostiach. Obsahuje: 60 ks - 3x12 mm, 50 ks - 3x16 mm, 40 ks - 3x20 mm, 50 ks - 3,5x20 mm, 40 ks - 3,5x30 mm, 25 ks - 4x30 mm, 20 ks - 4x40 mm, 15 ks - 5x50 mm, 10 ks - 5x60 mm. Skrutky do dreva, sada 310 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.06.2024 10:55 — 28.06.2024 10:55

1,00 zákazka

1 993,47

1 661,23

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2024 10:56

06.06.2024 11:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2024 12:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 610
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2024 12:40 - Vstupná ponuka 1 993,44 € Cena s DPH
06.06.2024 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS