00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Zdravotnícky spotrebný materiál
zdravotnícky spotrebný materiál, ihla, striekačka, skúmavka, vata
Tovar, Služba
1. Injekčná ihla 0,80 x 40mm zelená, jednorazová, sterilná
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 | ||
počet kusov v balení | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis: Sterilná injekčná jednorazová ihla. Pre aplikáciu bežných injekčných roztokov a odberov v zdravotníctve. Hlavička ihly je z transparentného materiálu, čo umožňuje sledovanie podľa spôsobu použitia prietok liečiva cez ihlu, alebo krvi, prípadne iných tekutín. |
2. Injekčná ihla 0,70 x 40mm čierna, sterilná, jednorazová
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 | ||
počet kusov v balení | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis: Sterilná injekčná jednorazová ihla. Pre aplikáciu bežných injekčných roztokov a odberov v zdravotníctve. Hlavička ihly je z transparentného materiálu, čo umožňuje sledovanie podľa spôsobu použitia prietok liečiva cez ihlu, alebo krvi, prípadne iných tekutín. |
3. Skúmavka BD vacuntainer biochémia bez gélu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 1 | ||
počet kusov v balení | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis: Skúmavky plastové sú určené na analýzu séra- biochemické, bez gélu, červený uzáver. Vnútorná strana skúmaviek na analýzu séra je z dôvodu urýchlenia koagulácie pokrytá vrstvou aktivátora zrážania, ktorým je oxid kremičitý. |
4. Skúmavky BD vacuntainer koagulačné/citrátové
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 1 | ||
počet kusov v balení | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis: Skúmavky plastové koagulačné/citrátové na analýzu zrážanlivosti, sterilné, bledomodrý uzáver. Koagulačné/citrátové skúmavky obsahujú pufrovaný roztok citrátu sodného, ktorý slúži ako protizrážavé činidlo pri koagulačných štúdiách. |
5. Skúmavky BD vacuntainer na krvný obraz
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 1 | ||
počet kusov v balení | ks | 100 | ||
objem skúmavky | ml | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
použitie: skúmavky EDTA sú obvykle používané pre hematologické vyšetrenia krvi, fialový uzáver | |
Antikoagulačné činidlo K2 alebo K3 EDTA. |
6. Injekčná striekačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 | ||
počet kusov v balení | ks | 100 | ||
objem striekačky | ml | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis: Trojdielna jednorazová injekčná striekačka. Vysoko priehľadné telo striekačky s dobre čitateľnou kontrastnou stupnicou pre ľahké čítanie a presné dávkovanie. Gumový piest s dvojitým tesniacim krúžkom umožňuje pomalú aspiráciu a aplikáciu. | |
Značenie stupnice v ml - 0,1 ml. | |
použitie: | k odberom krvi, na riedenie liekov, aplikácia bežných injekčných roztokov |
7. Ihla BD Vacutainer, 0.7x30mm, čierna
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
použitie: sú určené pre podkožné podávanie liečiv a odber krvi, sú sterilné a určené pre jednorazové použitie. |
8. Vata buničitá
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmery: | 4 x 5 cm |
obsah balenia: | 2 rolky po 500 ks |
popis: Štvorčeky vyrobené z mnohovrstvovej buničitej vaty navinutej na rolke. Štvorčeky so spevnenými okrajmi 8- vrstvové, vysoko savé a neprašné, nesterilné | |
použitie: na dezinfekciu kože pred injekciou a infúziou, ale aj ako savý tampón |
9. Intravenózna kanyla
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
popis: Intravenózna kanyla modrá s injekčným portom 22G, modrá umožňuje prístup do periférneho vaskulárneho systému za účelom podávania tekutín a liečiv do tela pacienta. | |
použitie: Integrovaný injekčný port zabezpečí aplikáciu infúznych roztokov, krvných derivátov a liečiv. Krídelka uľahčujú uchopenie pri zavádzaní a fixáciu kanýl. |
10. Náhradné sutúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah balenia: | 15ks chirurgických sutúr (ihla + niť) - (5ks od každého druhu - 2/0 polyester - 4/0 polyester - 2/0 hodváb) |
použitie: Sutúry sú určené pre tréning chirurgických zručností. |
11. Umelá koža
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky a laboratórny spotrebný materiál bude použitý pre vedu a výskum. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah balenia: | koža o rozmeroch: 18,5 x 12 x 1,2 cm |
popis: Koža obsahuje časť s predpripravenými umelými ranami a časť, kde si môžete skalpelom vytvoriť vlastnú operačnú ranu ľubovoľného tvaru. | |
použitie: Umelá koža pre tréning chirurgického šitia |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie, |
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov. |
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje. |
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
III. Realizácia dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. V prípade, ak dodávateľ nebude vedieť dodať predmet zákazky definovaný v tejto zmluve v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
3. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
10.06.2024 08:00 — 05.07.2024 12:00
1,00 kpl
209,74
209,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2024 10:33
07.06.2024 09:00
07.06.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2024 08:28 - Vstupná ponuka | 209,50 | € | Cena bez DPH |
07.06.2024 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 209,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: