• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 16:40

Detail zákazky Z20244289

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 16:40

Základné údaje

Z20244289

OF-289073

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9368743

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47354232

ALINEA s.r.o.

Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok

Stôl skladací poľný, sedačka (stolička) skladacia poľná, lôžko poľné skladacie

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39522520-8 - Poľné lôžka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lôžko poľné skladacie
Funkcia
Lôžko poľné skladacie - pre odpočinok jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lôžko poľné skladacie ks 955
Dĺžka lôžka cm 210 -
Šírka lôžka cm 66 -
Výška lôžka cm 42 -
Nosnosť lôžka kg 150 -
Hliníková konštrukcia nožičiek lôžka mm 25x25 -
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek lôžka mm 1,4 -
Hmotnosť lôžka s obalom kg - 10,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia kostry (rámu) lôžka Tvrdený vysoko pevný hliník, štvorcový prierez s antikoróznou úpravou (strieborná farba), ktorý sa pod záťažou 150kg neohne, nepreliači ani nezlomí, konce konštrukcie zabezpečené plastovými koncovkami
Poťah (materiál) lôžka Pevná polyesterová látka 600D potiahnutá PVC alebo s nástrekom PVC (odolnosť voči vode, umývateľný)
Farebné vyhotovenie poťahu lôžka Olivovozelená (kaki)
Kompaktný transportný obal na prenos zloženého lôžka Áno, s možnosťou uchopenia v ruke, príp. cez rameno
Použitie v mierne nestabilnom teréne Áno
Nožičky lôžka 6 sklopných nožičiek, príp. 3 nožičky v tvare sklopného dvojkríža
Skladateľnosť lôžka Áno
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN EN
 2. Stôl poľný skladací
Funkcia
Stôl poľný (skladací) - skladací, stabilný stôl na stolovanie v poľných podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl poľný (skladací) ks 875
Dĺžka stola cm 180 -
Hĺbka stola cm 74 -
Výška stola cm 74 -
Hrúbka obvodu (okraj) pracovnej dosky cm 4 -
Hrúbka panelu pracovnej dosky cm 2,5 -
Rozmer v zloženom stave cm - 91,5x75,5x9
Nosnosť pracovnej dosky stola kg 100 -
Hmotnosť s obalom kg - 15
Ø konštrukcie z oceľových trubiek mm 25 -
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek mm 1 -
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia rámu vrátane nôh stola Oceľový rám s práškovým nástrekom (antikorózna úprava)
Konštrukcia pracovnej dosky stola 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry.
- Doska zo spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave a držaním zložených nožičiek stola. Zámok proti sklopeniu nôh.
Materiál pracovnej dosky Jednoducho čistiteľný, chemicky odolný, odolný voči škodlivým poveternostným vplyvom, netoxický, vhodný pre priamy kontakt s potravinami.
Farebné vyhotovenie pracovnej dosky Tmavozelená (kaki) - zladené so sedačkou (stoličkou) poľnou.
Skladateľnosť stola Sklápacie nohy stola, stôl je možné zložiť do ľahko prenosného kufra s pohodlnou rukoväťou na prenášanie stola.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN EN.
 3. Sedačka (stolička) poľná skladacia
Funkcia
Sedačka (stolička) poľná skladacia - vhodná na sedenie jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedačka (stolička) poľná skladacia ks 1620
Hĺbka sedačky cm 47 -
Šírka sedačky cm 45 -
Výška sedačky s operadlom cm 85 88
Výška sedu cm 47 50
Nosnosť sedačky kg 150 -
Ø oceľových trubiek nožičiek mm 22 25
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek mm 1 -
Hmotnosť sedačky kg 4,7 6,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia sedacej a operadlovej časti 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry. Sedák a opierka odolné voči vode, UV žiareniu, netoxické, bez zápachu.
Konštrukcia rámu vrátane nôh sedačky Oceľový rám s práškovým nástrekom (antikorózna úprava).
Uzamykací systém Systém zabraňujúci samozloženiu stoličky.
Farebné vyhotovenie Tmavozelená (kaki) - zladené so stolom poľným.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN EN.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zaistená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena vrátane DPH) potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa, a fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Dodávateľ preukáže podrobný technický opis predmetu zmluvy opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné a materiálové parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Kontaktná osoba Objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa.
Dodávateľ do 20 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v mieste dodania referenčnú vzorku predmetu zmluvy z dôvodu reálneho posúdenia a splnenia požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky.
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy (rok výroby 2024, príp. 2023) v zmysle platných STN.
Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe vystavených dodacích listov.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou budú vystavené  dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami.
Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací/ie list/y potvrdený/é oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.06.2024 08:00 — 30.09.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

159 676,70

133 063,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2024 10:06

07.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 327
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2024 21:21 - Vstupná ponuka 159 676,70 € Cena s DPH
07.06.2024 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 159 660,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS