• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 08:43
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 09:35

Detail zákazky Z20244274

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 08:43
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 09:35

Základné údaje

Z20244274

OF-289278

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9368739

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie podľa ADR

Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách, Vodiči ADR na triedu 1 - aktualizácia osvedčenia, Vodiči ADR na cisterny - aktualizácia osvedčenia, Vodiči ADR trieda 1 a cisterny - aktualizácia osvedčenia

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie podľa ADR
Funkcia
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách
Vodiči ADR na triedu 1 - aktualizácia osvedčenia
Vodiči ADR na cisterny - aktualizácia osvedčenia
Vodiči ADR trieda 1 a cisterny - aktualizácia osvedčenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR osoba 2
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 7
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách osoba 8
Vodiči ADR na triedu 1 - aktualizácia osvedčenia osoba 6
Vodiči ADR na cisterny - aktualizácia osvedčenia osoba 4
Vodiči ADR trieda 1 a cisterny - aktualizácia osvedčenia osoba 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia  a max. počet uchádzačov v jednom termíne) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom v písomnej objednávke
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží  zoznam účastníkov školenia.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 13. 12. 2024

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

17.06.2024 08:44 — 13.12.2024 08:44

1,00 osoba

9 623,68

9 623,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2024 08:48

07.06.2024 08:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2024 08:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2024 10:29 - Vstupná ponuka 9 623,68 € Cena bez DPH
05.06.2024 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 9 623,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS