• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2024 10:03
  •    Zrušenie zákazky
    06.06.2024 10:05

Detail zákazky Z20244266

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2024 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2024 10:03
  •    Zrušenie zákazky
    06.06.2024 10:05

Základné údaje

Z20244266

OF-289233

zrušená

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobusová doprava pre Folklórny súbor (NL)

preprava, autobus

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prepravy osôb klimatizovaným autobusom
Funkcia
Autobusová doprava pre Folklórny súbor EKONÓM  na festival Op Roakeldais v meste Warffum v Holandsku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preprava osôb  klimatizovaným autobusom ks 1
Počet prepravovaných osôb osoba 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pristavenie autobusu - parkovisko Ekonomickej univerzity v Bratislave áno
Začiatok cesty 25.6.2024 večer od Ekonomickej univerzity v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava s príjazdom do mesta Warffum 26.6.2024 okolo 12:00 hod.  (Oostervalge 52a/53 Warffum Holandsko).
Koniec cesty 1.7.2024 o cca 24:00 hod. (odchod z festivalu okolo 12:00 hod.)
Trasa Bratislava – Warffum Holandsko - Bratislava
Požiadavky: 50 miestny autobus vybavený funkčným WC, klimatizáciou, tyčami na zavesenie krojov v batožinovému priestore autobusu – veľkosť minimálne 15 m3 (naloženie krojov, nástrojov a batožiny), 2 vodiči.  V cene prepravy sú náklady na cca 2 400 km cestu tam aj späť + 300 km ktoré sa najazdia na mieste festivalu, mýtne poplatky v krajinách cez ktoré sa bude predchádzať, stojné autobusu, mzda a diéty dvoch vodičov. áno
pokračovanie: Dopravca sa musí vedieť na požiadanie preukázať poistením proti škodám spôsobeným tretím osobám.Ubytovanie v rodinách a strava vodičov na mieste je zabezpečené zo strany organizátorov podujatia. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, parkovné, prístavné, mýtne, mzdové náklady vodičov a všetky ostatné vedľajšie náklady. Za jednu jazdu sa považuje cesta tam a späť.
Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.
Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.
V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

25.06.2024 19:05 — 01.07.2024 23:59

1,00 kpl

7 500,00

7 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2024 08:11

06.06.2024 10:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 369
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS