00515159
Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín
Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie bielizne
pranie, chemické čistenie, bielenie
Služba
1. Pranie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie, bielenie, vyváranie, chemické čistenie bielizne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plachta postelná | ks/na obdobie 12 mesiacov | 10000 | ||
návliečka na prikrývku | ks/na obdobie 12 mesiacov | 7600 | ||
malá návliečka na vankúš | ks/na obdobie 12 mesiacov | 7600 | ||
obrus | ks/na obdobie 12 mesiacov | 1150 | ||
utierka | ks/na obdobie 12 mesiacov | 7400 | ||
vaflová utierka | ks/na obdobie 12 mesiacov | 100 | ||
textilná servítka | ks/na obdobie 12 mesiacov | 80 | ||
zástera biela | ks/na obdobie 12 mesiacov | 60 | ||
blúza biela | ks/na obdobie 12 mesiacov | 50 | ||
nohavice biele farebné | ks/na obdobie 12 mesiacov | 200 | ||
tričko biele | ks/na obdobie 12 mesiacov | 500 | ||
uterák obyčajný bavlnený | ks/na obdobie 12 mesiacov | 835 | ||
uterák froté | ks/na obdobie 12 mesiacov | 400 | ||
osuška | ks/na obdobie 12 mesiacov | 300 | ||
plášť biely | ks/na obdobie 12 mesiacov | 10 | ||
záclony jemné | m2 /na obdobie 12 mesiacov | 100 | ||
vozík - prepravný/kolieskový klietkový | ks/na obdobie 12 mesiacov | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať odberateľovi služby s názvom „Pranie bielizne“. Poskytovanie služieb v oblasti prania a chemického čistenia bielizne zahŕňa kompletné pranie, dezinfekciu, bielenie a žehlenie obrusov, posteľných obliečok, plachiet, utierok, uterákov, osušiek a pracovných odevov pre školský internát a školskú jedáleň SŠŠ (ďalej len bielizeň) vrátane jej odvozu, dovozu, nakládky a vykládky v mieste plnenia. | |
Požiadavky na bielenie a vyváranie na 90° C pri položkách: plachta posteľná, obrus, utierka, vaflová utierka, textilná servítka, zástera biela, blúza biela, nohavice biele a farebné, tričko biele, uterák obyčajný,bavlnený, plášť biely. | |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať pre odberateľa službu v rozsahu: 1. Pranie/bielenie bielizne s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami 2. Dezinfekcia bielizne – termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania 3. Dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne, nealergizujúceho pokožku 4 Žehlenie vyčistenej bielizne 5. Odvoz a dovoz bielizne 6. Expedovanie riadne opranej a vyžehlenej bielizne 7. Triedenie, viazanie a balenie bielizne podľa potrieb a požiadaviek odberateľa a v súlade s technologickými možnosťami dodávateľa. | |
Plnenie predmetu Rámcovej zmluvy: 1. Dodávateľ v pracovných dňoch naloží/odvezie a dovezie/vyloží bielizeň pre odberateľa podľa telefonickej požiadavky v zmysle žiadanky s predpokladom 2 až 3x do týždňa v deň dohodnutý s objednávateľom, do miesta plnenia. | |
2. Počas štátnych sviatkov a dní pracovného voľna a pokoja prispôsobí dodávateľ poskytovanie služby po vzájomnej dohode s odberateľom tak, aby nedošlo k ohrozeniu prevádzky. Odberateľ pripraví odovzdanie a prevzatie bielizne v dohodnutom čase na určenom mieste. | |
3. Prevzatie bielizne sa uskutoční na základe telefonickej objednávky v zmysle vystavenej žiadanky objednávateľom – ktorá musí obsahovať: označenie zmluvných strán, presný druh bielizne, podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy, počet kusov bielizne podľa druhu, názov oddelenia, ktorému bielizeň patrí, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, lehotu dodania bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb určených štatutármi zmluvných strán. | |
4. Žiadanku – objednávku vyhotoví odberateľ v 3 výtlačkoch, z ktorých 1 obdrží odberateľ a 2 obdrží dodávateľ. 5. Dodávateľ sa zaväzuje splniť predmet zmluvy v zmysle jednotlivých žiadaniek – telefonických objednávok odberateľa. | |
6. O splnení žiadanky – objednávky vyhotoví dodávateľ dodací list, ktorý musí obsahovať: označenie zmluvných strán, presný druh bielizne, (názov - podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy) počet kusov bielizne podľa druhu, názov oddelenia, ktorému bielizeň patrí, cenu za vykonané dielo, dátum odovzdania a prevzatia bielizne, mená a podpisy zodpovedných osôb určených štatutármi zmluvných strán. | |
7. Dodací list vyhotoví dodávateľ v 3 výtlačkoch, z ktorých 1 obdrží dodávateľ a 2 obdrží odberateľ (1 výtlačok zostane pri dodávke bielizne a druhý sa vráti podpísaný spolu s faktúrou) 8. Od prevzatia bielizne podpisom a prevzatím dodacieho listu za ňu zodpovedá odberateľ. 9. Drobné opravy bielizne nie sú súčasťou poskytovaných služieb. V prípade požiadavky objednávateľa ich dodávateľ poskytne v dohodnutej cene. 10. Cena za prípadné chemické čistenie bude dohodnutá samostatne. | |
Spôsob prevzatia bielizne bude dodávateľom zabezpečený jeho vlastnými "prepravnými/kolieskovými klietkovými vozíkmi" na vydávanie čistej bielizne v počte 3ks a na preberanie špinavej bielizne v počte 3ks | |
Požiadavka na bielenie a vyváranie na 90 stupňov C pri položkách: plachta posteľná, obrus, utierka, vaflová utierka, textilná servítka, zástera biela, blúza biela, nohavice biele a farebné, tričko biele, uterák obyčajný bavlnený, plášť biely | |
Dodávateľ na základe potrieb objednávateľa dodá potrebné množstvo samorozpustných pracích obalov na prípravu kontaminovanej bielizne (napr. pri výskyte ochorenia Covid) |
Názov |
Doba účinnosti zmluvy: zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania limitu zmluvnej ceny v Eur, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Celková maximálna zmluvná cena predmetu plnenia na obdobie rámcovej zmluvy zahŕňa rozsah služieb uvedených v "Predmete zmluvy" a v prílohe zmluvy, dopravu, naloženie a vyloženie na miesto plnenia vo vlastných prepravných klietkových vozíkoch a všetky ostatné úkony spojené s plnením zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi vlastné "prepravné/kolieskové klietkové vozíky" na vydávanie čistej bielizne v počte max. 3ks a na preberanie špinavej bielizne v počte max. 3ks. |
Dodávateľ prehlasuje, že má podnikateľské oprávnenie, technické a odborné vybavenie na plnenie tohto predmetu zmluvy. |
Ceny jednotlivých položiek služieb sú uvedené ako maximálne jednotkové ceny v cenníku, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto zmluvy a zároveň sú záväzné na celé obdobie trvania zmluvy. |
Dodávateľ do 1 prac.dňa po uzatvorení zmluvy doručí Objednávateľovi: 1. aktualizovaný rozpis cien jednotlv.vých položiek služieb podľa vysúťaženej celkovej ceny zákazky so sumou celkovou na 12 mesiacov; 2. Rozhodnutie RÚVZ o uvedení priestorov práčovne do prevádzky v zmysle vyhlášky MZ SR 272/1994 Z.z,; 3.Rozhodnutie RÚVZ na uvedenie priestorov práčovne do prevádzky v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z . na email Objednávateľa - v zmysle ktorých budú služby prania, dezinfekcie a žehlenie bielizne dodávateľom poskytované. Nesplnenie uvedenej podmienky je porušením povinnosti |
dodávateľa "podstatným spôsobom", čo je dôvod na ukončenie zmluvy zo strany objednávateľa. |
Spôsob úhrady: Dodávateľ vyhotoví raz mesačne faktúru objednávateľovi, vždy po skončení kalendárneho mesiaca do 5.kalendárneho dňa nasledujúceho mesiaca, podľa skutočného vyčisteného množstva bielizne v danom mesiaci v zmysle jednotlivých dodacích listov, ktoré musia tvoriť prílohu k faktúre. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia/doručenia faktúry Odberateľovi. |
Práva a povinnosti odberateľa a dodávateľa: 1. Odberateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť s dodávateľom pri odovzdávaní a preberaní bielizne v zmysle tejto zmluvy.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že bielizeň po vypraní, vyžehlení a vyčistení bude hygienicky nezávadná a tiež esteticky na vysokej kvalitatívnej úrovni. 3. Dodávateľ sa zaväzuje, že čistá bielizeň bude pri odovzdávaní roztriedená podľa druhu a názvov oddelení, ktorým patrí. |
Odberateľ má právo vyjadriť nespokojnosť s kvalitou služieb a je povinný reklamáciu bezodkladne telefonicky a následne písomne nahlásiť dodávateľovi najneskôr 3 dni po prevzatí bielizne. Dôvod reklamácie dodávateľ odstráni od 3 do 30 dní od jeho nahlásenia.. V prípade poškodenia bielizne, ktoré dokázateľne spôsobí dodávateľ pri jej úprave praním, žehlením a čistením, prípadne dovozom sa dodávateľ zaväzuje túto bielizeň nahradiť na vlastné náklady. |
Iné poškodenia bielizne spôsobené opotrebovaním bielizne, bude dodávateľ aj odberateľ baliť oddelene . Odberateľ sa zaväzuje umožniť dodávateľovi potrebný vstup motorovými vozidlami do priestoru, v ktorom sa bude realizovať odovzdanie a preberanie bielizne. |
Objednávateľ zabezpečí zreteľné a jednoznačné označenie svojej bielizne. Na požiadanie objednávateľa môže zabezpečiť označenie bielizne zhotoviteľ, buď zdarma fixkou na to určenou alebo v dohodnutej cene profesionálnou nažehlovačkou. V prípade straty alebo zámeny bielizne dodávateľ nenesie zodpovednosť na neoznačenú bielizeň. |
Spôsob úhrady: Dodávateľ vyhotoví raz mesačne faktúru objednávateľovi, vždy po skončení kalendárneho mesiaca do 5.kalendárneho dňa nasledujúceho mesiaca, podľa skutočného vyčisteného množstva bielizne v danom mesiaci v zmysle jednotlivých dodacích listov, ktoré musia tvoriť prílohu k faktúre. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia/doručenia faktúry Odberateľovi. |
Sankcie a zánik rámcovej zmluvy: V prípade omeškania poskytovania služieb zo strany Dodávateľa má Odberateľ právo uplatniť si zmluvnú pokutu vo výška 0,05% z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania. |
V prípade omeškania Odberateľa s platením faktúry je dodávateľ oprávnený vyúčtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej sumy za každý deň omeškania, ktorý je objednávateľ povinný uhradiť. |
Táto zmluva môže byť pred uplynutím doby jej trvania ukončená vzájomnou písomnou dohodou oboch zmluvných strán alebo odstúpením od dohody. 4. Dodávateľ i Odberateľ môžu odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodu nedodržania stanovených povinností a podmienok dodávateľa/objednávateľa uvedených v časti "Predmet zmluvy" body 1. a 2., v časti "Plnenie predmetu zmluvy", v časti "Práva a povinnosti odberateľa a dodávateľa". |
Odstúpenie od zmluvy má 2 mesačnú výpovednú lehotu. Začiatok plynutia lehoty na odstúpenie začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení písomného odstúpenia druhej zmluvnej strane. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
22 980,25
22 980,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2024 08:06
06.06.2024 09:04
06.06.2024 09:19
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2024 07:01 - Vstupná ponuka | 22 074,00 | € | Cena bez DPH |
06.06.2024 07:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 074,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: