• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 09:35

Detail zákazky Z20244224

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2024 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2024 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2024 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2024 09:35

Základné údaje

Z20244224

OF-288658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9368729

Objednávateľ

17335876

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline

Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Advanced Mercury Analyzer - Ortuťový analyzátor jednolúčový

analyzátor ortuti

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednolúčový analyzátor ortuti vo vodách, potravinách a kozmetike bez predchádzajúcej prípravy vzorky
Funkcia
Predmetom zákazky je jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách, potravinách a kozmetike
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jednolúčový analyzátor ortuti vo vodách, potravinách a kozmetike ks 1
Vlnová dĺžka nm 253,65
Detekčný limit ng Hg 0,01
Presnosť merania % 1,5
Pracovný rozsah ng Hg 0,05 600
Doba analýzy min 10
Navážka vzorky mg/ μl 1500
Zakoncentrovanie krát 10
vstupný tlak atm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detektor Kremíková UV dióda
Zdroj žiarenia nízkotlaková ortuťová lampa
Stanovenie ortuti z priamej návažky vzorky áno
Analýza kvapalných a pevných vzoriek áno
Nosný plyn kyslík
Ovládací softvér musí umožňovať sledovanie a riadenie prístroja, zber dát a ich vyhodnocovanie áno
Priame stanovenie vody, potravín a kozmetiky bez predchádzajúcej prípravy vzorky požadujeme
Spracovanie vzoriek - sušenie, rozklad, záznam požadujeme
Aplikácia - kvapalné a pevné vzorky požadujeme
dve sady dávkovacích lodičiek požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia  plne v réžii dodávateľa.
Montáž a validácia analyzátora ortuti na mieste u objednávateľa v cene.
Vrátane zaškolenia v potrebnom rozsahu.
Odborná pomoc pri návrhu postupu analýz, resp. prípravy vzorky
Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať systém so všetkými náležitosťami potrebnými k inštalácii
Dodávateľ  zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje  predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa  uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Objednávateľ nie je platca DPH.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr  do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu).
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku.  Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania.  Dodávateľ sa zaručuje zabezpečiť nástup servisného technika do 48 hodín od požiadania.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu  na dodanie  tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za predpokladu, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak Objednávateľovi ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nerepasovaný, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.06.2024 08:46 — 12.07.2024 08:46

1,00 ks

28 674,00

28 674,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.05.2024 08:48

07.06.2024 08:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2024 09:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 616
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2024 10:11 - Vstupná ponuka 28 674,00 € Cena s DPH
06.06.2024 20:26 - Najvýhodnejšia ponuka 28 673,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS