17335876
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline
Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK
35693487
Hermes LabSystems, s.r.o.
Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK
Advanced Mercury Analyzer - Ortuťový analyzátor jednolúčový
analyzátor ortuti
Tovar, Služba
1. Jednolúčový analyzátor ortuti vo vodách, potravinách a kozmetike bez predchádzajúcej prípravy vzorky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je jednoúčelový analyzátor ortuti vo vodách, potravinách a kozmetike |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jednolúčový analyzátor ortuti vo vodách, potravinách a kozmetike | ks | 1 | ||
Vlnová dĺžka | nm | 253,65 | ||
Detekčný limit | ng Hg | 0,01 | ||
Presnosť merania | % | 1,5 | ||
Pracovný rozsah | ng Hg | 0,05 | 600 | |
Doba analýzy | min | 10 | ||
Navážka vzorky | mg/ μl | 1500 | ||
Zakoncentrovanie | krát | 10 | ||
vstupný tlak | atm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detektor | Kremíková UV dióda |
Zdroj žiarenia | nízkotlaková ortuťová lampa |
Stanovenie ortuti z priamej návažky vzorky | áno |
Analýza kvapalných a pevných vzoriek | áno |
Nosný plyn | kyslík |
Ovládací softvér musí umožňovať sledovanie a riadenie prístroja, zber dát a ich vyhodnocovanie | áno |
Priame stanovenie vody, potravín a kozmetiky bez predchádzajúcej prípravy vzorky | požadujeme |
Spracovanie vzoriek - sušenie, rozklad, záznam | požadujeme |
Aplikácia - kvapalné a pevné vzorky | požadujeme |
dve sady dávkovacích lodičiek | požadujeme |
Názov |
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia plne v réžii dodávateľa. |
Montáž a validácia analyzátora ortuti na mieste u objednávateľa v cene. |
Vrátane zaškolenia v potrebnom rozsahu. |
Odborná pomoc pri návrhu postupu analýz, resp. prípravy vzorky |
Validácia a vystavenie validačného protokolu dodávateľom na mieste dodania. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať systém so všetkými náležitosťami potrebnými k inštalácii |
Dodávateľ zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre. |
Objednávateľ nie je platca DPH. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia. |
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia. |
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. |
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov (okrem spotrebného materiálu). |
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku. Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania. Dodávateľ sa zaručuje zabezpečiť nástup servisného technika do 48 hodín od požiadania. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za predpokladu, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak Objednávateľovi ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nerepasovaný, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia. |
V. Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
17.06.2024 08:46 — 12.07.2024 08:46
1,00 ks
28 674,00
28 674,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2024 08:48
07.06.2024 08:46
07.06.2024 09:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2024 10:11 - Vstupná ponuka | 28 674,00 | € | Cena s DPH |
06.06.2024 20:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 673,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: