• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2024 15:20

Detail zákazky Z20244204

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2024 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2024 15:20

Základné údaje

Z20244204

OF-289132

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9353340

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

47972297

LZ TRADEMARK, s.r.o.

762, Bátorove Kosihy, 94634, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb, pečivo, pekárske a cukrárenské výrobky

Chlieb, rožok, závin, vianočka, bábovka, žemľa, makovka, buchta, koláč, šatôčka, zákusok

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15812200-5 - Torty/zákusky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb, pečivo, pekárske a cukrárenské výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba, pekárskych a cukrárenských výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšenično-ražný 1000 g krájaný, balený ks 2180
Chlieb pšeničný 1000 g krájaný, balený ks 3000
Chlieb grahamový 500 g krájaný, balený ks 10
Chlieb zemiakový 1000 g krájaný, balený ks 10
Rožok obyčajný 40 g ks 3550
Rožok grahamový 60 g ks 1000
Rožok sójový 60 g ks 140
Rožok tmavý 60 g ks 20
Rožok celozrnný 60 g ks 60
Závin 400 g balený kakao,mak,orech,tvar. ks 180
Vianočka 400 g balená ks 300
Vianočka DIA 350 g balená ks 130
Bábovka 400 g balená ks 180
Žemľa obyčajná 100 g ks 190
Kaiserka cereálna 50 g ks 300
Kocka líst.kukuričná 70 g ks 760
Venček cesnakový 80 g ks 50
Rožok pizza 60 g ks 430
Uzol cesnakový 70 g ks 70
Croissant cesnakový 60 g balený ks 280
Croissant 50 g ks 500
Makovka 80 g ks 1290
Veka 400 g krájaná, balená ks 40
Croissant kakaový 60 g ks 140
Buchty domáce 250g /3 v balení/ mak,lekvár,tvaroh ks 21
Koláč tlač. tvar-mak 50 g ks 130
Koláč tlač. jabl-škor 80 g ks 130
Taštička 100 g balená pľundr. 2 druhy ks 130
Šatôčka 80 g ov,tvar,orech,mak. náplň ks 520
Osie hniezdo škoricové 100 g balené ks 65
Švajčiarka škoricová 80 g balená ks 400
Taštička ov,jabl náplň 80 g balená ks 130
Batôžtek orech, marhuľ , tvaroh, višňa náplň 80 g ks 880
Minizávin kak,mak,orech,tvaroh 80 g balený ks 130
Bratislavský rožok orech ks 160
Štrúdľa 80 g 4 druhy ks 200
Pagáč škvarkový 50 g ks 880
Parené buchty 300 g balené ks 20
Knedľa 500  g balená ks 500
Strúhanka 500 g ks 80
Zákusok pre diabetikov (1 porcia) ks 110
Zákusok rodinné bal. 350-400 g  punč, bratisl, doboš, medový, biskupský chl. ks 70
Roláda bal. 300-400 g kokos, čokol., orech. ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené podľa aktuálneho počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Chlieb, pečivo, rožky, pekárske a cukrárenské výrobky"
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus s DPH, celkovú cenu na celé zmluvné obdobie s DPH a doby spotreby jednotlivých výrobkov.
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov s účinnosťou od 15.6.2024-14.6.2025
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a vysporiadať ju najneskôr do 2 dní. Reklamáciu môže objednávateľ uplatniť pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní od prevzatia a to písomne, e-mailom alebo telefonicky.
V prípade že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom na objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tom prípade má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy s mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Ak vzniknú náklady súvisiace s ukončením tohto zmluvného vzťahu, tieto hradí dodávateľ objednávateľovi.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č.345/2015, § 18 ods. 3, písm. b.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny v dodacom liste a následne vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a víkendy vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad o oprávnení podnikať, v ktorom bude zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru (Výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie predmetu zákazky a spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Zo strany objednávateľa môže dôjsť k ukončeniu zmluvného vzťahu a vystaveniu negatívnej referencie. Fotokópie dokladov je možné zaslať aj elektronicky.
Objednávky sa predložia najneskôr deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp.osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Zmluvy.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova, 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu v objednávke

13 650,00

11 910,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2024 13:22

04.06.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 75
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2024 11:03 - Vstupná ponuka 13 648,47 € Cena s DPH
03.06.2024 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 13 628,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS