• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2024 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2024 11:55

Detail zákazky Z20244185

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2024 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2024 11:55

Základné údaje

Z20244185

OF-288887

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9358622

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej len "OM) objednávateľa, počas 12 mesačnej platnosti zmluvy do odberných miest  verejného obstarávateľa. Tolerancia odberu +/-15 %.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 4100021490 (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany MWh 180,00
Odberné miesto č. 4100663044 (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany MWh 0,600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 4100021490 POD kód: SKSPPDIS000310305960, zaradenie odberu: MO
OM č. 4100663044 POD kód: SKSPPDIS000326021904, zaradenie odberu: MO
začiatok plnenia od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2025
koniec plnenia do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP ako aj prednosť pre internými predpismi dodávateľa.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do odberných miest objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa distribučnej sústavy a Prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako "PDS"), ku ktorej je odberné miesto odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do jeho odberného miesta.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miesto plnenia je špecifikované v odberných miestach objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberného miesta objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov a to od  01.01.2025 do 31.12.2025.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako  konečná cena,   ktorá musí zahŕňať všetky zložky ceny plynu podľa všeobecných záväzných právnych predpisov, najmä cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou zmien poplatkov v súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiam ÚRSO.
5.3 Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané.   Tolerančné pásmo odberu je +/-15 % z predpokladaného zmluvného množstva.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená v mene: EUR.
6.2 Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Dodávateľ fakturuje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
6.5 Objednávateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného dodávateľom v rovnomernej výške 1/12 stanovenej z predpokladanej platby zákazky za dodávku plynu, počas lehoty plnenia zmluvy.
6.6 Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roka alebo k dátumu ukončenia zmluvy.
6.7 Ostatné platobné a fakturačné podmienky  - v súlade s ustanoveniami  OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetvia (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov v rozsahu predmetu zákazky, prípade pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.2 Dodávateľ má platnú zmluvu na celé obdobie plnenia zákazky uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi: podrobný rozpočet  - štruktúru ceny t.z. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo  svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/m³, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použitú tarifu.
8 Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení  a zapojení špecifikovaného odberného miesta objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenou dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Informácia pre nového dodávateľa: pôvodný dodávateľ je MVM CEEnergy Slovakia s.r.o. a plnenie zmluvy je do 31.12.2024.
9. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa kontaktnú osobu, s ktorou bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok predmetu zákazky.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

180,60 MWh

19 000,00

15 833,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2024 10:08

05.06.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2024 08:40 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
05.06.2024 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 13 894,43 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS