• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2024 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2024 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2024 09:55

Detail zákazky Z20244135

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2024 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2024 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2024 09:55

Základné údaje

Z20244135

OF-289028

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9353344

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

44857187

CORA GASTRO s.r.o.

Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technologické zariadenia stravovacích prevádzok

Škrabka zemiakov, gastrozariadenie

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Škrabka zemiakov a koreňovej zeleniny  - nerezová ŠKBZ-20N VARES alebo ekvivalent
Funkcia
Na škrabanie  zemiakov, koreňovej zeleniny a cibule
Dno a  bubon opatrený abrazívnou  korundovou vrstvou
Materiál - nerez
Stupeň ochrany - IP 54
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Škrabka zemiakov a koreňovej zeleniny ks 1
Príkon W 750
Napätia V 400
Rozmery mm 800x750x950 mm
Výkon škrabky za hodinu kg 300
Dávka /hmotnosť/ jednej náplne kg 20
Doba pracovného cyklu min. 6
Spotreba vody  liter/kg liter 2,5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k stroju, protokolu o zapojení el. spotrebiča a odskúšanie prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov.
Vrátane zaškolenia personálu  po uvedení zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00.
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberajúceho protokolu.
Záručný servis bude dodávateľ vykonávať v pracovných dňoch v čase od: 8:00 do 14:00 a najnesjôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy e-mailom, telefonicky alebo písomne
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným európskym normám a STN.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH, zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra bude vystavená dňom dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou, vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade dodania ekvivalentu je dodávateľ povinný preukázať, že ekvivalent spĺňa všetky požadované technické parametre, prípadne ich má lepšie. Uvedené dodávateľ preukáže zaslaním dokladov objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

14.06.2024 08:00 — 28.06.2024 14:00

1,00 predmet zákazky

2 230,64

1 858,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2024 13:38

04.06.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 19
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2024 14:06 - Vstupná ponuka 2 220,00 € Cena s DPH
30.05.2024 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 2 220,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS