00166375
Inšpektorát práce Banská Bystrica
Partizánska cesta 98, Banská Bystrica, 97433, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov odberateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení predmetné služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. |
Stravné poukážky sa požadujú v papierovej forme. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 5,85 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | Zreteľne vytlačenú nominálnu hodnotu stravnej poukážky v eurách, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | Číselný a čiarový kód |
Názov |
Odberateľ bude stravné poukážky objednávať podľa potreby. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom odberateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá objednané množstvo v objednanej nominálnej hodnote stravných poukážok na dodacie miesto odberateľa najneskôr do troch pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
Dodanie papierových stravných poukážok na základe tejto dohody bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Objednávku stravných poukážok bude odberateľ realizovať prostredníctvom internetu, e-mailu, poštou alebo telefonicky. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
Konečná cena poukážky pokrýva všetky náklady spojené s doručením poukážok odberateľa. |
Odberateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
Platnosť stravných poukážok bude minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané, pričom stravné poukážky dodané v mesiaci december musia byť platné aj v nasledujúcom kalendárnom roku. |
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má odberateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom odberateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky odberateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených poukážok, alebo dodaním stravných poukážok na nové obdobie odberateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. Právo vrátenia nepoužitých stravných poukážok je najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia odberateľovi a súčasťou dodania bude aj dodací list. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov alebo k nej nebudú priložené doklady dohodnuté zmluvnými stranami, je odberateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov alebo do vyčerpania počtu kusov, ktorý má odberateľ na tento účel vyčlenený, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Pred uplynutím doby, na ktorú sa uzatvára táto dohoda, môže odberateľ vypovedať dohodu písomnou výpoveďou bez udania dôvodu, pričom dohodou strán dohody sa výpovedná lehota stanovuje na 3 mesiace počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď dodávateľovi doručená. |
Strany dohody sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "Technických vlastnostiach" je len predpokladané, skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb odberateľa. |
Dodávateľ nebude fakturovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v rámcovej dohode. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia rámcovej dohody mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Odberateľ má právo odstúpiť od dohody uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia dohody nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora alebo bol z neho vymazaný. |
Požaduje sa, aby dodávateľ pôsobil na trhu minimálne päť rokov. |
Vrátane dopravy do sídla odberateľa. |
Partizánska cesta 98, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1 500,00 ks
8 775,00
8 775,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.05.2024 12:56
03.06.2024 08:00
03.06.2024 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.05.2024 13:27 - Vstupná ponuka | 8 775,00 | € | Cena s DPH |
28.05.2024 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 774,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: