• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2024 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2024 13:40

Detail zákazky Z20244109

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2024 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2024 13:40

Základné údaje

Z20244109

OF-289033

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9342449

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika - PC AIO Notebook

počítač, PC zostava, all-in-one, notebook

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC AIO
Funkcia
All-in-One
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC AIO ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Intel Core i5-13500T-4,60GHz) (BNCH-23033b) áno
13th Generation Intel áno
23,8" FHD 1920x1080px Matný IPS 250nits WLED LCD áno
16GB DDR4 3200MHz áno
M.2 PCIe SSD 512GB áno
Intel UHD Graphics 770 áno
Zadné: USB 3.2 / LAN / HDMI / HDMI vstup / DisplayPort
Predné: USB 3.2 / USB 3.2 Typ-C
WEB kamera áno
Výškovo nastaviteľný áno
All-in-One áno
3r (3r) On-Site áno
Win11Pro 64-bit áno
Myš, klávesnica – SK lokalizácia áno
 2. Notebook TYP 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook TYP 1 ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Intel Core i5 1335U Raptor Lake áno
13th Generation Intel áno
Počet jadier procesora 10 ×
Core Boost Frekvencia 4,6 GHz (4 600 MHz) áno
Cache procesora 12 MB
Uhlopriečka displeja 15,6"
Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, TPM 2.0 áno
Obnovovacia frekvencia displeja 120 Hz
Svietivosť 250 Nits
Typ displeja Antireflexný
Typ panela IPS
Operačná pamäť 16 GB
Počet osadených slotov 2 ×
Celkový počet slotov 2×
Iris Xe Graphics áno
Pevný disk áno
Rozhranie disku M.2 áno
kapacita 512 GB (0,51 TB) áno
Webkamera áno
SK lokalizácia klávesnice áno
Win11Pro 64-bit áno
 3. Notebook TYP 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook TYP 2 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Intel Core i7 1355U Raptor Lake áno
13th Generation Intel áno
Počet jadier procesora 10 ×
Frekvencia procesora 3,7 GHz (3 700 MHz) áno
Core Boost Frekvencia 5 GHz (5 000 MHz) áno
Cache procesora 12 MB
Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Operačný systém áno
Veľkosť operačnej pamäte RAM 16 GB áno
Rozhranie disku NVMe áno
kapacita 512 GB (0,51 TB) áno
Uhlopriečka displeja 15,6"
Svietivosť 250 Nits áno
Typ displeja Antireflexný
Pomer strán 16:9 áno
Typ panela IPS
Farebné pokrytie a certifikácia 45% NTSC áno
Kapacita batérie 42 Wh
Počet článkov 3ks
Nabíjací príkon 45 W
Maximálna výdrž batérie 10,5 h
Hmotnosť 1,79 kg
WiFi 802.11ax (6GHz) áno
WiFi 6E áno
Sk lokalizácia klávesnice áno
3 roky ON SITE servis áno
Win11Pro 64-bit áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Dodávateľ do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy  predloží v písomnej forme (mailom, osobne, poštou) objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu s požadovanými alebo lepšími parametrami.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený v originálnom balení/nerozbalený/nepoužívaný - objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol .
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní,  po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ   objednávateľovi najmenej 2 pracovné  dni vopred na jeho emailovú adresu.
Oprávnená osoba objednávateľa  a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný  v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nepôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona a o VO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Názov Upresnenie
záruka a servis Minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

04.06.2024 11:30 — 28.06.2024 14:00

60,00 ks

49 412,23

41 176,86

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2024 10:37

31.05.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 145
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2024 13:37 - Vstupná ponuka 49 412,23 € Cena s DPH
31.05.2024 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 49 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS