• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2024 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2024 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2024 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2024 15:45

Detail zákazky Z20244076

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.05.2024 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2024 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2024 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2024 15:45

Základné údaje

Z20244076

OF-288979

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9342465

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

53314832

CNCteam, s.r.o.

Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie propagačných tašiek

propagačné tašky

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie propagačných predmetov
Funkcia
Propagačné tašky slúžiace na propagáciu objednávateľa s jednofarebnou, jednostrannou potlačou logom TTSK modrej farby PANTONE 286 C vrátane návrhu vizualizácie veľkostne prispôsobenej propagačnej taške a esteticky umiestnenej v ľavej dolnej časti tašky, vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s realizáciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová taška, gramáž papiera 170 g/m², biely kriedový papier + 100 % lesklé biele lamino, bavlnené biele uško, s potlačou. Orientačný rozmer: šírka 230 mm, dno 90 mm, výška 350 mm ks 200
Papierová taška, gramáž papiera 170 g/m², biely kriedový papier + 100 % lesklé biele lamino, bavlnené biele uško, s potlačou. Orientačný rozmer: šírka 160 mm, dno 80 mm, výška 250 mm ks 250
Papierová taška, gramáž papiera 170 g/m², biely kriedový papier + 100 % lesklé biele lamino, bavlnené biele uško, s potlačou. Orientačný rozmer: šírka 380 mm, dno 130 mm, výška 310 mm ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných tašiek vrátane návrhu vizualizácie, jednofarebnej, jednostrannej potlače logom TTSK modrej farby PANTONE 286 C veľkostne prispôsobenej propagačnej taške a esteticky umiestnenej v ľavej dolnej časti tašky, vrátane balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužívaný, nerepasovaný tovar.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení kúpnej  zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Cena je konečná, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto kúpnej zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie podmienok kúpnej zmluvy.
Podklady na potlač v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom kontaktnou osobou po uzavretí kúpnej zmluvy.
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť výrobcu tovaru a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Dodávateľ e-mailom dodá kontaktnej osobe objednávateľa grafický návrh predmetu kúpnej zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 2 pracovných dní odo dňa obdržania podkladov od objednávateľa; Objednávateľ do 2 pracovných dní návrh odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky objednávateľa a parametre uvedené v tejto kúpnej zmluve. Potlač a možnosti umiestnenia loga musia byť v zmysle dizajnmanuálu objednávateľa https://trnava-vuc.sk/erb-a-logo-ttsk-na-stiahnutie/
Objednávateľ vyžaduje dodanie a vyloženie tovaru na adrese miesta plnenia bližšie určeného po podpise kúpnej zmluvy na základe mailovej výzvy objednávateľa na dodanie tovaru. Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia výzvy na plnenie od objednávateľa je do 7 dní. Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať.
Na vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Na vzťahy neupravené kúpnou zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.06.2024 08:00 — 17.06.2024 14:00

600,00 ks

1 089,82

908,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.05.2024 14:13

31.05.2024 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2024 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 46
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2024 08:44 - Vstupná ponuka 1 089,60 € Cena s DPH
29.05.2024 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka 957,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS