• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2024 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2024 10:03

Detail zákazky Z20244048

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2024 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2024 10:03

Základné údaje

Z20244048

OF-288030

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) injekčného dávkovača SINO SN50 a pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T

prehliadka, servis, btk, sino, dávkovač, injekčný, sn50, ventilátor, sirio, pľúcny, s2/t

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) injekčného dávkovača SINO SN50
Funkcia
Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) jednokanálového injekčného dávkovača SINO SN50 podľa výrobcom predpísaných postupov.
Diagnostika/výmena akumulátora jednokanálového injekčného dávkovača SINO SN50.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednokanálový injekčný dávkovač SINO SN50 ks 15
Akumulátor NiMH jednokanálového injekčného dávkovača SINO SN50 ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednokanálový injekčný dávkovač SINO SN50 zdravotnícky prístroj/BTK, servis, výmena NiMH, funkčná skúška a vystavenie protokolu.
 2. Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T
Funkcia
Servisná prehliadka s bezpečnostno-technickou kontrolu (BTK) prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T podľa výrobcom predpísaných postupov.
Diagnostika/výmena akumulátora prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T. ks 6
Akumulátor prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T. ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T zdravotnícky prístroj/BTK, servis, diagnostika aku, funkčná skúška a vystavenie protokolu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedený prístroj.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.
Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi.
Požaduje sa, aby realizácia služby bola vykonaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.
Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 10 pracovných dní vopred na jeho emailovú adresu.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID  zmluvy o poskytovaní služieb" z EKS.
Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie servisného protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla prístroja.
Pri výmene akumulátora požaduje sa výhradne originálne diel, ale v prípade, že dodávateľ ponúkne náhradný diel, ktorý je ekvivalentom navrhovaného dielu, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy o poskytovaní služieb.
Názov Upresnenie
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo a klasifikácia prístroja podľa stupňa ochrany pred úrazom elektrickým prúdom (B, BF alebo CF)
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka)
Servisný protokol s BTK musí obsahovať: vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: presnú špecifikáciu poruchy/nefunkčnosti prístroja

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

10.06.2024 07:00 — 29.11.2024 14:00

21,00 ks

2 995,20

2 496,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2024 09:34

05.06.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 363
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS