• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2024 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2024 14:10

Detail zákazky Z20244033

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2024 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2024 14:10

Základné údaje

Z20244033

OF-287271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9336753

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

44622961

AVANCE UM s.r.o

Bardejovská 1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierové náplne do zásobníkov

Papierové utierky a toaletný papier

  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové utierky so stredovým odvíjaním
Funkcia
2-vrstvové papierové utierky do zásobníka TREND so stredovým odvíjaním
Osobná hygiena
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka kotúča m 108 125
výška kotúča mm 190
priemer kotúča mm 190
počet útržkov ks 450 500
počet kusov v balení ks 6 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predpokladané množstvo 13 000 kusov
farba a zloženie 100% biela celulóza
 2. Toaletný papier
Funkcia
2-vrstvový toaletný papier do zásobníka TREND
Osobná hygiena
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka kotúča m 120 130
výška kotúča mm 90
priemer kotúča mm 190
počet útržkov ks 315 320
počet kusov v balení ks 12 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predpokladané množstvo 8 800 kusov
farba a zloženie 100% biela celulóza
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Košice, Trieda SNP 1, Sklad všeobecného materiálu.
2. Maximálna výška otvoru pre doručenie do Skladu všeobecného materiálu je 190 cm.
3. Dodávateľ alebo prepravná spoločnosť zabezpečuje doručenie  z odstavnej plochy pre motorové vozidlo do Skladu všeobecného materiálu vlastným prepravným prostriedkom (paletový vozík).
4. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy - dodávateľ oznámi jednotkovú cenu tovaru, popis technických vlastnosti tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie technických požiadaviek tovaru.
6. Objednávateľ posúdi predložený návrh dodávateľa a v prípade, ak dokumentácia k tovaru nie je dostatočná resp. objednávateľ nedokáže posúdiť splnenie požiadaviek na predmet dohody má objednávateľ právo od dodávateľa žiadať predloženie funkčných vzoriek k tovaru za účelom overenia splnenia požiadaviek . V tomto prípade je dodávateľ na žiadosť objednávateľa doručiť do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania objednávateľom doručiť do sídla objednávateľa vzorky: 1x rolka papierových utierok a 1x rolka toaletného papiera.
7. V prípade, ak dodávateľ nedoručí vzorky podľa bodu 6. v požadovanom termíne alebo v požadovanom počte, alebo dodávateľ nesplní požiadavky na tovar uvedené v tejto dohode, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia podmienok dohody.
8. Dodávateľ je povinný predložiť zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom.
9. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa, cca v mesačných intervaloch.
10.V prípade, ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru.
11 Dodávateľ je povinný v prípade „prebiehajúcich akcií na tovar“ u dodávateľa za nižšie ceny, ako sú dohodnuté v tejto dohode, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania tejto dohody, ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny.
12. Dodanie tovaru bude dodávateľom realizované v čase od 7:30 do 15:00 hod na miesto plnenia. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
13. Dodávateľ sa zaväzuje spresniť termín dodania predmetu tejto rámcovej dohody, resp. jej časti najneskôr 24 pracovných hodín pred jej dodaním. Ak dodávateľ túto povinnosť nedodrží, objednávateľ nie je povinný prevziať predmet tejto rámcovej dohody v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady v tomto prípade znáša Dodávateľ.
14.Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
16. Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
18. Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr do 5 pracovných dní. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne (emailom, faxom, poštou) oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky a povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať čiastkovej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, nedostatočná kvalita, nedodržanie v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar dodávateľom a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru dodávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť dodaný tovar, a to na náklady dodávateľa.
pokračovanie 19: V prípade odmietnutia prevzatia tovaru objednávateľom, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar podľa čiastkovej objednávky do 24 hodín odo dňa odmietnutia prevzatia tovaru alebo odo dňa vrátenia tovaru dodávateľovi a to na náklady dodávateľa.
20. Dodávateľ alebo prepravná spoločnosť je povinná vytvoriť pri dodávke tovaru dostatočný časový priestor na kontrolu kvality, technických parametrov a množstiev dodávaného tovaru poverenými osobami objednávateľa. Riadne dodanie tovaru podľa čiastkovej objednávky potvrdia poverené osoby objednávateľa na dodacom liste.
21. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne ( emailom, faxom, poštou) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
22. Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
23. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
24. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa/kupujúceho nepostúpi dodávateľ/predávajúci svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

45 280,68

37 733,90

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2024 08:05

30.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 242
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2024 08:35 - Vstupná ponuka 45 280,68 € Cena s DPH
28.05.2024 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka 34 538,69 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS