42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
36661961
R - J. A. servis, s. r. o.
Bystrická cesta 177/23, Ružomberok, 03401, SVK
Úžitkové vozidlo 7 miestna dodávka do 3,5 tony
7 miestna dodávka
Tovar, Služba
1. Úžitkové vozidlo 7 miestna dodávka do 3,5 tony - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové 7 miestne úžitkové vozidlo do 3,5 t dodávka spĺňajúce podmienky premávky na pozemných komunikáciách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úžitkové motorové vozidlo do 3,5 tony | ks | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2023 | ||
Počet miest na sedenie | miest | 7 | ||
Emisná norma | norma | EURO 6 | ||
Druh paliva | druh | nafta | ||
Celková povolená hmotnosť | kg | 3500 | ||
Objem motora | cm3 | 2179 | ||
Výkon motora | k | 120 | ||
Manuálna prevodovka | stupne | 6 | ||
Pohon | náprava | predná | ||
Počet náprav | počet | 2 | ||
Počet dverí na kabíne vozidla | počet | 3 | ||
Posuvné zadné dvere kabíny na pravej strane | počet | 1 | ||
Rozmer kolies | palec | 16 | ||
Celková dĺžka vozidla | mm | 5 900 | ||
Celková výška vozidla | mm | 2 500 | ||
Celková výška nákladného priestoru | mm | 1 900 | ||
Celková dĺžka nákladného priestoru | mm | 2 700 | ||
Ťažné zariadenie - guľa ISO 50 - pevné | ks | 1 | ||
Výstražná majáková rampa oranžovej farby na zvýšenom podstavci + certifikát | ks | 1 | ||
Dĺžka majákovej rampy | mm | 1 170 | ||
Počet kľúčov od vozidla | ks | 2 | ||
Gumenné koberce (vpredu, vzadu) | sada | 1 | ||
Sezónne pneumatiky na oceľových diskoch | ks | 4 | ||
Záručná doba | rok | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzamykanie vozidla | centrálne zamykanie s ovládaním v kľúči |
Rezerva | plnohodnotná rezervná pneumatika |
Autorádio | áno s Bluetooth |
Ochranná plocha medzi kabínou a nákladovým priestorom | áno/ s oknom |
Bezpečnosť posádky vozidla | min. airbag vodiča |
Brzdy | ABS, ESP |
Palubný počítač | áno |
Posilňovač riadenia | áno |
Manuálna alebo automatická klimatizácia | áno |
Nastaviteľný volant | áno |
Dvojmiestna sedačka spolujazdca | áno |
Štvormiestna sedačka v druhom rade | áno |
Sedačky čalúnenie | látka/vinyl, tmavé |
Predné okná | elektricky ovládané |
Spätné zrkadlá | elektricky ovládané |
Nástupné schodíky | pri každých dverách |
Imobilizér | áno |
Podlaha nákladového priestoru | protišmyková |
Ochrana blatníkov nákladného priestoru s bočnými stenami | áno |
Svetlomety s dennými Led | áno podľa vyhlášky |
Zadné pruženie | zosilnené |
Elektrická 7-pólová zásuvka na pripojenie prívesov | 12 V |
Lapače nečistôt | na predných a zadných kolesách |
Povinná výbava | v súlade s platnou legislatívou |
Ovládanie majáka | z kabíny vodiča |
Úložný priestor pod strechou | áno |
Farba kabíny vozidla | oranžová RAL 2011 alebo biela RAL 9016 |
Kotviace oká v ložnej ploche | áno |
Zadné okná kabíny fólia nepriehľadná do 5% prepúšťanie svetla + certifikát | áno |
Osvetlenie nákladného priestoru | áno |
Otváranie dverí nákladného priestoru - dvojkrídlové | áno, 270 stupňov |
Názov |
Miesto plnenia - Liptovský Mikuláš |
Dodávateľ nesmie predmet kúpy odovzdať na dodanie inému subjektu. |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie všetky náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady. |
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
Dodávateľ spolu s dodávkou motorového vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčení o zhode vozidla COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlu budú dodané po 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z., certifikát výstražnej majákovej rampy pre zápis do |
technického preukazu, certifikát stmavovacích fólii na zadné okná kabíny. |
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán na každom mieste plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa. |
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných vozidiel na miestach plnenia a zaškolenia 2 osôb na každom mieste. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky obstarávateľovi technickú a prevádzkovú dokumentáciu. |
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t. z. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
V technickom preukaze vozidla budú zapísané ťažné zariadenie, maják a valník. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7.30 hod do 11.30 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky a mailom minimálne 3 pracovné dni vopred z dôvodu zabezpečenia účasti zaškoľovaných osôb. |
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia a prihlásenia vozidiel do evidencie. Dodávateľ vystaví jednu faktúru podľa odobratého tovaru na základe všetkých 3 podpísaných odovzdávacích protokolov. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
Počas záručnej doby je obstarávateľ povinný absolvovať všetky servisné úkony predpísané výrobcom v značkovom servisnom stredisku tak, ako sú vymedzené v Zozname predpísaných servisných úkonov (časová alebo kilometrová prehliadka). |
Ak sa na dodávateľa vzťahuje povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a doplnení niektorých zákonov, potom je povinný dodržať túto povinnosť po celú dobu trvania tejto rámcovej dohody, pričom sa zaväzuje zabezpečiť splnenie tejto povinnosti. V prípade porušenia tejto povinnosti, ktorá trvá dlhšie ako 30 dní sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pod Stráňami 4, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
30.09.2024 12:00
1,00 predmet zákazky
39 183,33
39 183,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2024 11:04
31.05.2024 09:45
31.05.2024 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2024 10:06 - Vstupná ponuka | 39 101,00 | € | Cena bez DPH |
31.05.2024 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: