• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2024 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2024 12:05

Detail zákazky Z20243989

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2024 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2024 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2024 12:05

Základné údaje

Z20243989

OF-288857

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9336721

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

50727206

t&at solutions s. r. o.

Černyševského 10, Bratislava - Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do dvoch odberných miest (OM) špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS v čase od 00:00 hod. SEČ dňa  01.01.2025 do 24:00 hod. SEČ dňa  31.12.2025.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EIC kód odberného miesta č. 24ZZS4169930000V (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany -  predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na rok 2025 MWh 52
EIC kód odberného miesta č. 24ZZS41714640009  (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany - predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM na rok 2025 MWh 0,03
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM  EIC kód: 24ZZS4169930000V Napäťová úroveň:NN, max.rezerv. kapacita (kW)/hodnota ističa (A): 3x400A, vyúčt. obd.: kalendárny mesiac, meranie:typ merania A, Distribučná sadzba: C2 – X3,Produkt: dvojtarif (VT a NT).
OM EIC kód: 24ZZS41714640009 Napäťová úroveň: NN, max.rezerv.kapacita (kW)/hodnota ističa (A):3fx25A, vyúčt.obd.:skutočná spotreba el.energie vždy k 31.12.kal.roka, zálohové platby. Distribučná sadzba: C2 – X3,Produkt: jednotarif
Tolerancia odberu elektrickej energie min.na úrovni od 90% do 110%
začiatok plnenia od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2025
koniec plnenia do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2025
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa (pracoviska Topoľčany).
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
4. Cena bude uhradená v mene - EUR.
5. Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za OM.
6. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
7. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu za dve odberné miesta počas trvania zmluvy, t.j. 52,03 MWh a vrátane všetkých poplatkov.
8. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac do 14 dní od dňa jej doručenia.
9. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Faktúry budú zasielané poštou na adresu odberateľa alebo elektronicky na e-mail odberateľa, podatelnaosnr@justice.sk.
10. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
11. Poplatok za nedodržanie tolerancie: Ak odberateľ neodoberie aspoň 90% zml.množstva(SZM),dodávateľ môže zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(K*(SZMmin-X))/X kde ZC-max.zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v €/MWh, K=2-násobok priemeru mesačných spot.cien daného kal.roka,ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hod.cenou elektriny na dennom trhu(DT) SR organizovanom spol.OKTE,a.s.,
Pokračovanie bodu 11..: zverejnené na int.stránke OKTE a.s.* X-skutočne odobraté množstvo elektriny(min 1) Ak je odber v prísl.kalend.roku 0MWh,dodávateľ vyfakturuje odberateľovi platbu: SZMmin (v danom roku)*K. Ak odberateľ presiahne odber 110% SZM(ZMmax),dodávateľ zvýši cenu za každú MWh odobratú v prísl.faktur.období nad SZMmax o 1,5-násobok priemer.mesačnej spot.ceny,ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodin.cenou elektriny na DT SR organizovanom spol.OKTE,a.s.* *Ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o DT.
12. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
13. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
14. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
15. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do dvoch odberných miest objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity  odberných miest objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa,
16. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
17. Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) predloží odberateľovi:
a) doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávať elektrickú energiu na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky. Dodávateľ je držiteľom povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a dodávateľ môže byť  vyzvaný objednávateľom po uzatvorení zmluvy k preukázaniu tejto  skutočnosti.
b) čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na obdobie od 1.1.2025 do 31.12.2025 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu
c) čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
18. Nedodanie ktoréhokoľvek dokladu z bodu 17 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

52,03 MWh

18 500,00

15 416,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2024 08:19

30.05.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2024 15:21 - Vstupná ponuka 18 360,00 € Cena s DPH
30.05.2024 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 17 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS