• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2024 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2024 08:15

Detail zákazky Z20243984

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2024 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2024 08:15

Základné údaje

Z20243984

OF-288487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9353254

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

36205214

KOSIT a.s.

Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nakládka, odvoz a likvidácia komunálneho odpadu uloženého na dočasnej skládke VS Ružín

Likvidácia odpadu, odvoz odpadu, odpad

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia komunálneho odpadu zo skládky
Funkcia
Naloženie, odvoz a likvidácia objemného komunálneho odpadu z dočasnej skládky v k.ú. Ružín, parcela číslo 157/8
Objednávateľ požaduje v rámci tejto zákazky nakládku odpadu zo skládky na motorové vozidlá, odvoz a likvidáciu odpadu v zmysle platných právnych predpisov. Objemný odpad tvorí najmä odpad z lesného hospodárstva, kmene a konáre stromov, ako aj plasty, kov, sklo.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Likvidácia objemného odpadu uloženého na dočasnej skládke v predpokladanom objeme tona 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena zahŕňa Nakládku objemného odpadu uloženého na dočasnej skládke
Cena zahŕňa Odvoz objemného odpadu na miesto likvidácie
Cena zahŕňa Likvidáciu objemného odpadu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu Zmluvy (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi na e-mailovú adresu dana.kacerova@svp.sk platný súhlas orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva na nakladanie s uvedeným odpadom v súlade so zákonom NR SR č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch").
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi na e-mailovú adresu dana.kacerova@svp.sk vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe číslo 1 zákazky.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy  predložiť objednávateľovi na e-mailovú adresu dana.kacerova@svp.sk e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ odosielať elektronické objednávky a emailovú adresu, z ktorej bude  dodávateľ doručovať elektronické faktúry.
Dodávateľ bude poskytovať služby na základe elektronických objednávok vystavovaných Objednávateľom podľa jeho aktuálnych potrieb.
Cena za naloženie, odvoz a likvidáciu odpadu je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s plnením predmetu zákazky.
V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany Dodávateľa pri realizácii odvozu, je Dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistených komunikácií.
Dodávateľ je povinný vykonať naloženie a odvoz odpadu podľa konkrétnej objednávky najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť elektronickú faktúru za plnenie poskytnuté na základe konkrétnej objednávky na základe Objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu o jej riadnom splnení.  Povinnou prílohou k protokolu sú Vážne lístky.
Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovaná suma, množstvo odpadu, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia protokolu (vrátane vážnych lístkov) potvrdeného podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán, kópia dokladu o likvidácii odpadu a kópia príslušnej objednávky.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty  splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je faktúra zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene  Dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa Zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe Zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu Zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie Dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malá Lodina, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

12

1 000,00 tona

200 000,00

200 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2024 08:07

04.06.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 238
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2024 22:49 - Vstupná ponuka 180 000,00 € Cena bez DPH
04.06.2024 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 145 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS