• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2024 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2024 13:30
  •    Zrušenie zákazky
    29.05.2024 13:33

Detail zákazky Z20243968

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2024 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2024 13:30
  •    Zrušenie zákazky
    29.05.2024 13:33

Základné údaje

Z20243968

OF-288876

zrušená

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne dvere vrátane zárubne

laboratórium, dvere

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne dvere vrátane zárubne
Funkcia
vybavenie pracoviska - laboratórnych priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dvere č. 1 ks 1
Šírka dverí cm 90
2. Dvere č. 2 ks 1
Šírka dverí cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dvere č. 1
typ technické dvere, bezfalcové - kyvné - otváranie dnu aj von, pokryté HDF doskou, vyplnené dutinkovou drevotrieskou s použitím špeciálnej profilovanje lišty s nehrdzavejúcej ocele
Strana dverí (prevedenie) ľavá
Sklo priehľadné bezpečnostné
typ okna ponorkový kruhový
Ventilačná mriežka z nehrdzavejúcej ocele
Panel na dverách dolný panel s ventiláciou - komplet na oboch stranách.
Typ zámku PZ - vložka fab
Výplň Dutinková drevotrieska s profilovanou lištou
Vonkajšia povrchová úprava pevný laminát s hrúbkou min. 0,7 mm.
Farby CPL HQ 0,7 mm - Šedá Euroinvest
vysoká odolnosť proti oderu a vonkajším vplyvom áno
požadovaná 3. mechanická trieda áno
Zárubne Rohová zárubňa profil 271-390 mm
Farba zárubne Polyesterová farba Popol matná (RAL 7047)
Panel na dverách Dolný panel s ventiláciou - komplet na oboch stranách
2. Dvere č. 2
typ klasické dvere, bez ventilácie, pokryté HDF doskou, vyplnené dutinkovou drevotrieskou s použitím špeciálnej profilovanje lišty s nehrdzavejúcej ocele.
Strana dverí (prevedenie) ľavá
Sklo priehľadné bezpečnostné
typ okna ponorkový kruhový
Typ zámku PZ - vložka fab
Výplň Dutinková drevotrieska s profilovanou lištou
Farby CPL HQ 0,7 mm - Biela
vysoká odolnosť proti oderu a vonkajším vplyvom áno
požadovaná 3. mechanická trieda áno
Zárubne Rohová zárubňa profil 271-390 mm
Farba zárubne Polyesterová farba Biela matná (RAL 9003)
Vonkajšia povrchová úprava pevný laminát s hrúbkou min. 0,7 mm.
požiadavky pre pol. č. 1 pol. č. 2
vrátane demontáže existujúcej oceľovej zárubne a dverí, osadenia zárubní dverí a montáže kľučiek áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: vykládky, vynesenia tovaru dodávateľom na miesto - do miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je aj demontáž existujúcej oceľovej zárubne a dverí, osadenia zárubní a  montáže dverí vrátane kľučiek.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH.
6. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov. Súčasťou obhliadky je aj záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa dverí podľa požiadavky objednávateľa. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny.
7. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia a  farebného prevedenia, po odsúhlasení postupov pristúpi dodávateľ k realizácii dodania dverí a súvisiacich služieb.
8. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
9. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
11. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
13.  Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou a montážou predmetu tejto zmluvy.
14. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
15. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH
16. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
17. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
18. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
19. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
20. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
22. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

31.05.2024 08:00 — 20.06.2024 14:00

1,00 súbor

2 383,00

1 985,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2024 13:27

29.05.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 234
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS