• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2024 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.05.2024 10:03

Detail zákazky Z20243967

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2024 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.05.2024 10:03

Základné údaje

Z20243967

OF-288828

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov

Revízie a opravy individuálnych dýchacích prístrojov .Odborná skúška. Servisná kontrola.

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP DRAGER kompozit
Funkcia
Pre zabezpečenie bezpečného používania zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisná kontrola ADP Darager kompozit - ročná ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
Premeranie na meracej stolici.
 2. Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelná ročná servisná kontrola ADP SCOT ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
Premeranie na meracej stolici.
 3. Odborná skúška prístroja Saturn - oxy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odborná skúška prístroja Saturn - oxy ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
 4. Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
 5. Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť
Funkcia
Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť, bezpečnosť : PA Interspiro
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročná revízia a kontrola masiek, funkčnosť, bezpečnosť : PA Interspiro ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
 6. Ročná revízia a kontrola regulačných kociek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročná revízia a kontrola regulačných kociek ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
 7. Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy
Funkcia
Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy Bio S - Cape
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročná prehliadka diaľkového dýchacieho prístroja Fenzy Bio S - Cape ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov.
 8. Periodická skúška kovových tlakových nádob
Funkcia
Periodická skúška kovových tlakových nádob
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Periodická skúška kovových tlakových nádob ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vykonanie služby u položiek: pol. č.  1 - 4 ks do 30.7.2024, - 6 ks do 31.8.2024, - 6 ks do 30.9.2024.  Pol.č.2 do 30.8.2024, pol. č. 3 do 31.8.2024, pol.č. 4,5 a 6  v mesiacoch Júl - August,  Pol č. 7  a 8  v mesiacoch Júl - August.    Z uvedeného dôvodu objednávateľ umožňuje čiastkové vystavenie faktúr za vykonané služby do celkovej ceny predmetu Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení.
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Dodávateľ odoberie revidované zariadenia v mieste plnenia a po vykonaní revízií ich doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43.zásobovacia základňa, Pod Horou, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2024 13:20 — 30.09.2024 13:20

1,00 súbor položiek

1 510,80

1 259,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2024 13:53

30.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 404
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS