42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
36748269
Medishop Slovakia, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
Zdravotnícky materiál do lekárničiek
zdravotnícky materiál, liečivá, lekárnička, obväzy
Tovar
|
1. Zdravotnícky materiál do lekárničiek
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zdravotnícky materiál do lekárničiek |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| sprej na popáleniny, povrchové poranenia kože, obareniny (napr. Panthenol , Asept alebo iný ekvivalent) 10%. Min. 80ml | kus | 241 | ||
| očná voda na výplach (napr. Occusept alebo iný ekvivalent) 2x20 ml ( 1bal=( 2x20ml - 2kusy v balení) | kus | 271 | ||
| voľne predajné antihistaminikum gel/balsam (napr. fenistil, psilo-balzam, Dapis gel alebo iný ekvivalent) 20g-40g | kus | 344 | ||
| PVC folia na prekrytie hrudníka 20x20 cm | kus | 191 | ||
| sterilné krytie očí 7x8,5cm | kus | 380 | ||
| izotermická folia 160x210cm alebo 140x220cm | kus | 170 | ||
| gázový krycí obväz sterilné 7,5x7,5 cm, balenie po dvoch kusoch | kus | 1145 | ||
| prúžky na stiahnutie rán 6x76 mm- bal, balené po 3 ks | kus | 250 | ||
| gázové kompresy na ošetrenie rán sterilné 10x10cm- 1 bal ( po 2ks) | kus | 1109 | ||
| obväz hydrofilný sterilný 10x500 cm | kus | 433 | ||
| obväz hydrofilný sterilný 8x500 cm | kus | 393 | ||
| obväz hydrofilný sterilný 6x500 cm | kus | 408 | ||
| rýchloobväz 8x4 cm - sterilné balenie | kus | 2513 | ||
| resustitačné rúško s ventilom | kus | 253 | ||
| anatomická pinzeta - (dĺžka 10cm) | kus | 76 | ||
| nožnice určené pre zdravotníctvo (dĺžka 15cm) | kus | 66 | ||
| Digitálny teplomer | kus | 86 | ||
| zapínací špendlík 35mm | kus | 563 | ||
| vata obväzová skladaná 50g | kus | 323 | ||
| leukoplast (bal) Textilný - na cievke min. 2.5x5m | kus | 263 | ||
| dezinfekčný prostriedok sprej (objem 50ml) | kus | 250 | ||
| šatka trojrohá 90x90x127 | kus | 179 | ||
| ovínadlo pružné pletené 10x500 cm | kus | 373 | ||
| ovínadlo pružné pletené 6x500 cm | kus | 397 | ||
| ovínadlo pružné pletené 8x500 cm | kus | 394 | ||
| rukavice gumové jednorázové - pár (sterilné balenie) | pár | 168 | ||
| aktívne uhlie (napr. carbosorb, carbocit alebo iný ekvivalent) 1 bal.=20 tabl. | kus | 304 | ||
| tekutý obväz (napr. akutol), 35ml | kus | 186 | ||
| náplasť vodeodolná sterilné/ hygienické balenie 7,2cmx1,9cm | kus | 1187 | ||
| nástenná prenosná lekárnička uzamykateľná bez náplne | kus | 17 | ||
| nástenná prenosná uzamykateľná lekárnička s náplňou | kus | 15 |
| Názov |
| 1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY: |
| 1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesto plnenia. |
| 1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve. |
| 1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Splatnosť 30 dní. |
| 1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Súčasťou faktúry je objednávateľom potvrdený dodací list. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 1.3.1.6 Kúpna cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady predávajúceho vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru a súvisiacich služieb (najmä náklady za tovar, za obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie). |
| 1.3.1.7 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
| 1.3.1.8 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| 1.3.1.9 Neoddeliteľnou súčasťou faktúry sú dodacie listy potvrdené kupujúcim |
| 1.3.1.10 Faktúra sa bude vystavovať a odosielať na adresu kupujúceho: Finančné riaditeľstvo SR, oddelenie účtovníctva, Mierová 23, 815 11 Bratislava. |
| 1.3.2 Ostatné dojednania |
| 1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti |
| povinnosti je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| 1.3.2.3 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Opisnom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar naraz, nie čiastkovo, na miesto dodania plnenia v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:00 hod. |
| 1.3.2.5 Deň dodania tovaru písomne alebo elektronicky oznámi predávajúci kupujúcemu najneskôr tri (3) pracovné dni vopred, pričom dodanie tovaru predávajúci uskutoční až po písomnom alebo elektronickom odsúhlasení dňa dodania kupujúcim. Predávajúci sa zaväzuje odovzdať tovar kupujúcemu v lehote 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| 1.3.2.6 Dodávka sa považuje za splnenú jej odovzdaním zodpovedným zástupcom predávajúceho a prevzatím v mieste dodania zodpovedným zástupcom kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu druhu, kvality a rozsahu množstva tovaru. Predmet zmluvy/tovar sa bude preberať na základe dodacieho listu, ktorý odsúhlasia a potvrdia svojimi vlastnoručnými podpismi zodpovední zástupcovia oboch Zmluvných strán. Kupujúci môže po prevzatí tovaru riadne tovar užívať a predávajúci sa mu zaväzuje toto užívanie dňom prevzatia umožniť. |
| Kupujúci si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
| 1.3.2.7 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy (Rámcovej dohody, Kúpnej zmluvy) predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. |
| Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.8 Dodanie tovaru bude dokladované podpisom zodpovednej osoby kupujúceho na príslušnom dodacom liste |
| 1.3.2.9 V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša predávajúci |
| 1.3.2.10 Dopravu a následnú vykládku predmetu zmluvy na miesto dodania musí zabezpečiť predávajúci na vlastné náklady, ktorý zároveň nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté na predmete zmluvy (napr. strata, zničenie, resp. poškodenie tovaru) až do okamihu riadneho odovzdania predmetu zmluvy kupujúcemu na základe dodacieho listu. |
| 1.3.2.11 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
| 1.3.2.12 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, |
| aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky |
| 1.3.2.13 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný |
| Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP. |
| Požadované miesto plnenia: 28 miest: Bratislava 7x, Banská Bystrica 4x, Trnava 2x, Trenčín 2x, Nitra 2x, Žilina 2x, Prešov 2x, Košice 2x, Michalovce 1x, Donovaly 1x, Veľký Meder 1x, Senec 1x, Gajary 1x |
Slovenská republika
20.06.2024 09:30
12 948,00 kus
13 737,26
11 447,72
Dodávateľ je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2024 08:55
31.05.2024 10:00
31.05.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.05.2024 13:59 - Vstupná ponuka | 13 737,26 | € | Cena s DPH |
| 30.05.2024 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 420,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: