• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 13:35

Detail zákazky Z20243919

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 13:35

Základné údaje

Z20243919

OF-288794

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9319316

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Sor NB12, NB18

Náhradné diely, autobus ,Sor

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 34121200-3 - Kĺbové autobusy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Sor NB12, NB18
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
104422612   Osvetlenie ŠPZ- 312414109 ks 20
4892338   Štartér motor Euro III- typ 0001251010 ks 5
99008311721   Svetlomet predný, pravý DAF 1EJ. 1170/SOR ks 10
99008805021   Žiarovka oranžová ks 200
99008805037   Svetlo skupinové zadné hmlové typ 2NE0088 ks 10
99009496801   Svetlo denné svietenie ks 10
99011020   Svetlo F- 11 čierne s čírym sklom ks 10
9906624001   Regulátor tlmenia ERBS- 24 ks 1
99083200230   Ovládač vonkajších zrkadiel SVS2 ks 10
991010575   Čidlo hladinové WEBBER ks 10
9915269102147329   Tlačidlo základnej výšky/ECAS ks 10
99310151   Senzor pre tlačidlo CHT5 ks 15
994892320   Alternátor 90A- Typ 01246550005 ks 10
996726148269   Svetlo LED c2- 614 re ks 12
99964295051   Svetlo obrysové bočné LED typ SMLR964295 ks 30
S40 ALMET   Objímka žiar. guľ. veľká 21/5W PATICA BAY 15d ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

10.06.2024 13:30

1,00 celok

11 770,00

11 770,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2024 14:28

27.05.2024 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2024 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2024 06:56 - Vstupná ponuka 11 770,00 € Cena bez DPH
27.05.2024 06:56 - Najvýhodnejšia ponuka 11 770,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS