• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 10:20

Detail zákazky Z20243916

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2024 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2024 10:20

Základné údaje

Z20243916

OF-288824

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9319312

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

jednorázový príbor, jednorázové misky, servítky, poháre

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierová tácka 16x23cm  (100 ks)
Funkcia
Balenie obsahuje 100ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet bal 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer (cm) 16x23 cm
 2. Obrúsky farebné 2-vrstvové  (250 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 250ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer (cm) 33x33 cm
 3. Obrúsky biele  (500 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 500ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer (cm) 33x33 cm
 4. Jednorázová miska na guláš  (100 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 100ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem (ml) 500ml
 5. Lyžica plastová znovu použiteľná biela  (50 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 50ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dĺžka 18,5 cm
 6. Plastový pohár 300ml transparentný  (100 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 100ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem 300 ml
 7. Plastový pohár biely 500 ml  (50 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 50ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem 500 ml
 8. Papierový pohár biely 200 ml (50 ks)
Funkcia
balenie obsahuje 50ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem 200 ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikáci
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Faktúra môže slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Miesto dodania: Trenčín
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.05.2024 08:00 — 07.06.2024 14:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

1 998,00

1 665,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2024 14:18

27.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 63
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2024 14:11 - Vstupná ponuka 1 998,00 € Cena s DPH
27.05.2024 07:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS